20. 10. 2010.

Galija: Mesto pored prozora

Pet godina posle albuma 'Dobro jutro, to sam ja' grupa Galija je objavila novo studijsko izdanje pod nazivom 'Mesto pored prozora'

Njegova prva promocija održana je u četvrtak 14. 10. u holu zgrade RTS-a u Beogradu i tada je album zvanično pušten u prodaju.
Galija je prošle godine proslavljala 30 godina od izlaska debitantske 'Prve plovidbe' sa koje se danas klasicima ovdašnjeg rocka smatraju pesme 'Gospi', 'Avanturista' i 'Decimen'. U idućim godinama ređali su se veliki hitovi poput 'Burna pijana noć', 'Još uvek sanjam', 'Digni ruku', 'Trube', 'Kotor'... Čitav niz raskošno aranžiranih, višeglasno otpevanih i punokrvnih rock brojeva, što je Galiju svrstalo u red najvećih bendova na nekadašnjoj jugoslavenskoj sceni.

Prošlogodišnji jubilej obeležen je trostrukom kompilacijom 'Oženiše me muzikom', kao vrlo posebnim izdanjem kolekcionarske vrednosti – sa dva LP-ja pod nazivom 'Zapisi sa vinila' i DVD-jem 'Kamera kao svedok'.
I, eto, najavljujući u septembru novi materijal videospotom 'Zločin i kazna', konačno je stigao i novi, 14. album Galije (ne računajući brojne kompilacije).

Muziku za svih deset songova napisao je lider i pevač grupe Nenad Milosavljević, a stihove njegov brat Predrag Milosavljević, 'drugi glas' Galije.

Prema najavama iz menadžmenta benda, do kraja godine planirane su uglavnom promotivne aktivnosti vezane uz novo izdanje, a koncertna turneja bi trebala krenuti početkom naredne godine.
Pesme sa albuma 'Mesto pored prozora':

Kako mi se sviđaš
U napad
Čuvam ti mesto pored prozora
Zašto više nisam tvoj
Što se bore misli moje
Zličin i kazna
Meni si lepa
Novembar-maj
Kakav džez
Ne tugujem ja

Нема коментара: