16. 2. 2009.

Ognjen Amidžić: Oskar želi na „Evroviziju“


Ekscentrični Oskar, alter ego našeg poznatog voditelja Ognjena Amidžića, proslavio se u emisiji „Ami G šou”. Svojom nesvakidašnjom pojavom i intervjuima sa ljudima iz različitih društvenih sfera, osvojio je simpatije milionskog auditorijuma, a sada kreće i u osvajanje muzičke scene
M. Čule/Blic

Od kada je snimio pesmu „Medo Brundo” zajedno sa Marinkom Madžgaljem i Markom Konom, Oskar je odlučio da snimi album i da zajedno sa grupom „Bjuti kvins” nastupi na „Beoviziji”. Ognjen Amidžić nam otkriva šta mu je sve Oskar rekao o albumu, karijeri, planovima…
- Oskarov album će verovatno biti infantilni pop sa primesama svega i svačega. Na osnovu onoga što sam do sada čuo, mogu reći da zaista ne znam ko bi kupio taj „album” - kaže Ognjen i navodi da je pesma „Medo Brundo” Oskaru verovatno bila povod da se upusti u muzičke vode.
- Verovatno ne bi on smeo tek tako da se upusti u muziku. To me malo i plaši pošto je dobio krila i okuražio se jako. Čuo sam i za ovu njegovu epizodu na „Beoviziji”. Sve u svemu, Oskar hrli ka otkazu! Jer to nije bio deo našeg dogovora. Ugovor za moju emisiju mu i onako važi do polovine aprila, ne verujem da ćemo ga produžavati - otkriva Ognjen Amidžić i navodi da ga ne interesuje Oskarova muzička karijera.
- Šokiran sam podatkom da je „Meda Brundu” videlo preko 700.000 ljudi na „Youtube”. Još gore je to što su nam se javili tvorci tog češkog hita koji su oduševljeni njegovim izvođenjem - priča Ognjen o Oskaru, koji je nedavno otpevao pesmu „Zmija i žaba” u duetu sa Slavicom Ćukteraš. Istu tu pesmu Ognjen je otpevao, ali u drugom fazonu.
- Ja sam samo pokazao da može da se izvede i na drugi način. Ja ne znam gde Oskar iskopava sve te pesme, ali otišao sam u SOKOJ i proverio i sve je regularno prijavio. Nemam onda na osnovu čega da ga kaznim - priča voditelj i ističe da nije imao pojma da se Oskar sprema za „Beoviziju”.
- On mi ništa mi nije rekao, ja sam sve iz novina pročitao. Slatko ću se smejati tom nastupu, posle koga se možda i ukine čitavo takmičenje. Preveliki je to zalogaj za njega. Iako je okupio ozbiljnu ekipu, ne znam kako je to uspeo, nema šanse! Jedino to me raduje! - navodi Ognjen i kaže da jedva čeka da vidi Oskarov krah na takmičenju.
- Oskarovu pesmu za „Beoviziju” nisam čuo, ali siguran sam da Oskar očekuje pobedu u Moskvi jer se okuražio i misli da je on taj. Jedva čekam njegov krah, da vidi gde mu je mesto - priča Ognjen.
Dobar tempo emisije
- Ugovor Oskaru ističe u aprilu. Verovatno će sa mnom kontaktirati u martu. Dotad, od njega dobijam samo kasete sa prilozima ili čim god... - kaže voditelj „Ami G šou” i ističe da je prezadovoljan programom.
- Jako sam zadovoljan! Imamo dobar tempo, vrhunske rejtinge i dobru energiju.

Нема коментара: