3. 9. 2008.

Cecin tekstopisac Bora Đorđević: Srbiji treba diktator


Samo nekoliko sati pre izručenja Radovana Karadžića Haškom tribunalu, legendarni roker Bora Đorđević uputio je na svesrpskom Saboru protiv "diktature" Borisa Tadića stihovima poruku prvom predsedniku Republike Srpske: „Budi smiren kao Gandi i lukav i nepredvidljiv; Samo prezir pokaži bandi, i ostani nevidljiv"

Bora Čorba kaže da je njegova pesma bila zapravo - proročka:
- Tu sam pesmu proročki napisao još 2004, u svojoj kolumni za „Frankfurtske vesti". Smešne su mi ove kritike koje upućuju analitičari, kako je njegovo maskiranje u lik Dragana Davida Dabića bila potreba za isticanjem, pojavljivanjem u javnosti. To je jako glup zaključak.
* Na Internetu mogu da se nađu neki forumi na kojima ti ljudi jako zameraju da si „izdao rok-en-rol" družeći se sa narodnjacima i pevajući na ratištima?
- Ako misle na to što sam prijatelj sa Cecom, i što sam bio prijatelj sa Arkanom, ili što sam pisao Ceci tekst za pesmu „Šta još možeš da mi daš", za koju je Oliver Mandić napisao predivnu muziku - ja to neću nikada poreći, toga se ne odričem i stojim iza toga. Zameraju ti oni koji ne slušaju muziku, tako, recimo ja za Đoku Balaševića nikada neću reći da ne valja muzika koju on pravi. On je i sjajan pisac.
* Mnogi su prestali da ga vole. Kada ga vide, odmah se sete njegovih nastupa u Tadićevim kampanjama...
- On je među našim najboljim muzičarima. Ja odvajam te dve stvari. Politiku i muziku.
* Negde si rekao da će Krkobabić biti ministar za sport i omladinu.
- Pa ako Dačić može da bude ministar policije... A je l' znaš vic o Dačiću? Svakog jutra kada se probudi, stane Ivica Dačić pred ogledalo i kaže: Ogledalce, ogledalce jel istina da sam ja tako visok, tanak, pametan, lep kao što mi svi pričaju u zadnje vreme? To ne može da bude dobro. Praviće oni Voju od blata.
* Možda Srbija više voli ekstremne političare?
- Da, Srbija definitivno traži ekstreme. Ili smo najgori ili smo najbolji. Najveći uspeh naše privrede je što smo uspeli da napravimo najgora kola na svetu. „Jugo" je zvanično najgore vozilo na svetu. Ja to smatram velikim uspehom, jer ko će da napravi najgora kola? Ajde, nađi mi, ko će da napravi toliko loša kola? I još nešto, Srbima je potreban diktator. Pokušavali su i Koštunicu da predstave kao diktatora, poredili su ga sa Miloševićem, a za mnoge je Milošević simbol diktature... Vojina opcija je suviše umerena za njih, to je neka umerena, građanska desnica. Suviše je normalan za njih... On nije nikakav diktator. Srbi su bili pod Turcima petsto godina, pa kada su spremali ustanak oni izaberu Karađorđa. Ovaj im sam kaže: „Nemojte mene ljudi za vođu ustanka, ja sam prek čovek". Međutim, oni hoće baš njega. Ovaj prvo ubije rođenog brata, onda ubije očuha, pa onda Miloš Obrenović odseče njemu glavu a zatim svaki ustanak uguši u krvi, pa posle Broz, pa Milošević, pa evo sada ovi „žuti".
* Nova gradska vlada obećava da će u svojim upravnim odborima ostaviti mesta i za funkcionere SRS-a, DSS-a i NS-a, pa da li to znači da će ipak biti i nekog prostora u medijima za drugačije mišljenje?
- Ne znam to, nisam ništa čuo. Nisam nikada bio član ni jednog upravnog odbora. Znam samo da će se ova budalaština sa gradskom vladom Beogradu tako olupati o glavu, i da se ovi neće smiriti dok ne zadovolje svoje abnormalne apetite. Oni se međusobno utrkuju ko više zaradi dnevno, a sve preko leđa građana, naravno. Gorica Mojović će doživotno zadržati sve svoje funkcije, i imaćemo još sedamnaest Egzita. (Napred pederi i narkomani! Ostali stoj!)
Bora Čorba piše za Cecu!
Najpoznatiji srpski roker Bora Đorđević angažovan je na pripremi novog albuma Cece Ražnatović. Frontmen „Riblje čorbe" i srpska folk diva poznaju se već dugo, a njihova saradnja, o kojoj se uveliko nagađalo u poslednjih nekoliko meseci, postala je aktuelna nakon Cecinog javnog poziva da joj autori pesama pošalju svoje nove radove.
Još na promociji pesme „Vreme za ljubav ističe" (koju Ceca peva u duetu sa Oliverom Mandićem) početkom ove godine, moglo se naslutiti da će do pomenute saradnje doći. A da će Bora Čorba biti angažovan na izradi novog albuma najtiražnije folkerke na Balkanu, dokazao je i izjavom koju je dao za jednu lokalnu televiziju.
- Na novom Cecinom albumu biću zastupljen kao tekstopisac. Imam nekoliko pesama koje su zaista jako dobre i mogu da joj donesu veliki uspeh, mada njoj uspeh i ne treba jer je ona veoma uspešna žena. Cenim njen rad i još jedan od razloga, pored našeg prijateljstva, zbog kog želim da ona peva moje pesme jeste i negativna medijska kampanja koja se vodi protiv Cece - izjavio je Đorđević.
Bora Đorđević je nekoliko puta davao izjave o dobrom poslovnom odnosu s Cecom, uglavnom bazirane na Borinoj pesmi „Šta još možeš da mi daš", koju je Ražnatovićeva otpevala 1995. godine na svom albumu „Fatalna ljubav". Spomenuta pesma je, inače, trebalo da se nađe na albumu Riblje čorbe, ali je Bora Đorđević tekst ipak ustupio Ceci.

Нема коментара: