15. 4. 2013.

Frenkie: "Šamaranje" (spot)

Popularni bh. reper Frenkie objavio je šesti spot sa albuma "Troyanac". Spot za pesmu "Šamaranje" sniman je u Novom Pazaru, a realizovala ga ekipa Illusion

Frenkie je istakao da se snimanjem spota za pesmu "Šamaranje" želeo odužiti istinskim ljubiteljima hardcore repa.

- Može se reći da je spot u klasičnom reperskom uličnom stilu. Budući da je pjesma sama po sebi dosta žestoka i namijenjena je užem dijelu 'tvrdokornije' rap publike, a takav je i spot. Iako se radi o pjesmi 'battle tematike', bio sam iznenađen kako reakcijama na koncertima tako i pregledima na Youtubeu i tako sam shvatio da je riječ o jednoj od popularnijih pjesama s albuma, vjerojatno zbog toga što dosta podsjeća na onog starog Frenkija sa 'Odličnog' CD-a. Mnogi izvođači se ne bi odlučili da za ovakvu pjesmu snime spot, no ja sam se baš zbog toga odlučio na taj potez i ovim se želim odužiti baš tim hardcore fanovima koji prate moj rad od prvog dana. Kao što u samoj pjesmi kažem, 'Traže staroga Frenka...' e, pa tu sam, kazao je Frenki za MTV Adria gde je premijerno predstavljen njegov novi spot.

Нема коментара: