28. 3. 2013.

Chris Brown: Album posvetio Michaelu Jacksonu

Američki pevač Chris Brown je otkrio da je njegov novi album posvećen preminulom kralju popa Michaelu Jacksonu

Brown će svoj šesti album predstaviti tokom ove godine, a nosiće naziv "X".
- Radeći na albumu 'X' ja sam otkrio ko sam zapravo. Pokušao sam se distancirati od evropskog stila, ali ne ići previše u pop. Ovaj album posvećujem Michaelu Jacksonu i Stevieju Wonderu. Korišteni su mnogi instrumenti, a autotunea je mnogo manje. Želeo sam da demonstriram svoje vokalne sposobnosti, stvorim vibracije i pevam s bendom, izjavio je Brown.

Snimio je i pesmu sa devojkom Rihannom, ali još uvek nije sigurno da li će se naći na novom albumu.
 - Napisao sam pesmu za nju pod nazivom 'Put It Up' koju smo otpevali zajedno. Pesma se nalazi u šeširu iz kojeg ćemo izvlačiti najbolje za album. Velika je mogućnost da će naći svoje mesto među najboljim, dodao je Brown.

Vodeći singl je "Fine China", a premijerno će biti predstavljen 1. aprila.

Нема коментара: