18. 11. 2011.

Massimo Savić: U Sava centru 22. decembra

Masimo Savić vraća se 22. decembra beogradskoj publici za svoj tradicionalni prednovogodišnji koncert u Sava centru, gde će ovaj put promovisati i svoj novi, upravo izašli album "Dodirni me slučajno"
Izvor: Long Play

- Svake godine priredim jedan koncert u Sava centru, i svake godine nastojim dati nesto novo publici, ali kako se već dugo nisam pojavio pred Beograđanima sa novim albumom tako 22. decembra slijedi prava poslastica, mješavina starih hitova sa novim pjesmama, najavljuje Masimo.
Ulaznice po cenama od 1.500, 1.800, 2.000 i 2.300 dinara mogu se od danas kupiti na blagajnama Sava centra i Doma omladine i preko mreža Card Service i Eventim.
Novi CD album "Dodirni me slučajno", koji se pojavio danas u Hrvatskoj za Aquarius Records, a 21. novembra preko Menarta stiže do Srbije, još letos je najavio singl/spot "Iz jednog pogleda" koji je polako stigao do statusa regionalnog hita sa preko 225.509 Jutjub pregleda.



- Mislim da je ta pjesma, koja je trebala biti samo tizer za album, jako puno napravila, a tek sad se zagrijava i dobija pravi kontakt sa publikom. U Hrvatskoj je postala pravi pravcati hit, a nadam se da će isto i u Srbiji. Nedavno sam sa bendom imao probu, svirali smo naslovnu pjesmu 'Dodirni me slučajno' i 'Iz jednog pogleda', i obe su pjesme zazvučale nevjerojatno dobro, upravo kao stvorene za žive izvedbe, primećuje Masimo.

Novi Masimov album ponovo krasi jedna autorska pesma čuvenog šansonjera Arsena Dedića "Nemam vremena", uz prošlogodišnji duet "maestra Arsena i šegrta Masima" u "Za jednom kapi čistog života". Tu je i duet Masima i vođe Lačnog Franca Zorana Predina u njegovoj autorskoj pesmi "Što bi mi bez nas".

- Zvuk je definitivno na ovom albumu puno drskiji nego inače, odnosno manje 'ispeglan'. Iskrena emocija i puno direktniji zvuk, ono je što nudimo na mom novom studijskom albumu i vjerujem da će moja publika to prepoznati, kaže Masimo.

Vlasnik jednog od najmoćnijih i najprepoznatljivijih glasova regiona, što se može čuti u hitovima koa što su  "Sjaj u tami", "Stranac u noći" ili "Zar više nema nas", ističe da "Dodirni me slučajno" ima posebno mesto u njegovoj karijeri.

- Ovo je album u kojim sam se uključio kao nikada do sada. Svirao sam jako puno gitara na ovom albumu. Stalno mi je kritika zamjerala da ne sviram dovoljno gitara. Biće i jedno pet kompozicija u okviru novih nastupa na kojima ću svirati gitaru. Novi album je jedan veliki zaokret u zvuku, po meni, prema boljem. Žanrovski to je i dalje glazba Masima Savića, kaže Masimo.

Spisak pesama CD-a "Dodirni me slučajno"
1.  Dodirni me slučajno
2.  Prospi riječi
3.  Tišina
4.  Sretan put
5.  Dijete u meni
6.  Nemam vremena
7.  Iz jednog pogleda
8.  Što bi mi bez nas
9.  Gdje smo sad
10. Krug u žitu
11. Bez uvrede
12. Laku noć
13. Za jednom kapi čistoga života

Нема коментара: