14. 5. 2009.

Tom Jones: Ulaznice za 2.500 dinara

Legendarni pevač Tom Džons, kao što je „Blic” juče ekskluzivno najavio, dolazi u Beograd. On će održati koncert 13. novembra u „Beogradskoj areni”, u sklopu svetske turneje na kojoj promoviše novi album „24 Hours”, a cene karata za ovaj muzički spektakl iznose od 2.500 do 8.000 dinara

- Odlično je kad samo pevate pesme, ali sam želeo da ovaj album bude veoma ličan. Razgledajući dnevnike razmišljao sam o životu i poželeo da te misli pretočim u pesme. Ovog puta sam poželeo da stvorim nešto što je potpuno moje. Moje priče i moj život… Drugim rečima, dok budete slušali moj album, znaćete da sam to ja - izjavio je Tom Džons o svom poslednjem albumu na kome se prvi put oprobao kao tekstopisac.

Svoju muzičku karijeru počeo je kao mladić pevušeći u rudnicima rodnog grada Pontipida u Velsu gde je radio te se tokom niza decenija muzičke karijere okušao u svim muzičkim pravcima i žanrovima i to s velikim uspehom. Proslavio se velikim hitovima kao što su: „It’s Not Unusual”, „Delilah”, „Green Green Grass of Home”, „She’s a Lady” i „Sex bomb”, a pragu 70. godine odlučio je da krene na intimno retrospektivno putovanje kroz svoj život te je snimio novi album na kome je i pesma ‘’The Road’’ koju je posvetio svojoj obožavanoj supruzi, koju je oženio sa 16 godina i sa kojom je i danas u braku.
Tom Džons važi za jednog od najvećih muzičara 20. veka, trenutno je jedna od najvećih legendi 21. veka koja će publici u Beogradu pružiti jedinstveno i neponovljivo iskustvo.

Нема коментара: