16. 3. 2009.

Tonči Huljić: Spašava "Lijepu Tenu" za Moskvu

Tonči Huljić priznaje da "Lijepa Tena" u Moskvi nema šanse, iako ju je izmenio zbog lošeg izvođenja na Dori. Takođe odbacuje tvrdnje da je kupio pobedu na Dori

Tonči Huljić, autor pesme "Lijepa Tena", u razgovoru za Extru progovorio je o mogućnosti dobrog plasmana pesme na Eurosongu u Moskvi i zaključio: - Logički, mi nemamo šanse.
Objasnio je to uglavnom društveno-političkim prilikama u regionu i šire, ne komentarišući pritom kladionice koje hrvatsku predstavnicu stavljaju na poslednje mesto.

Sama pesma izmenjena je za Moskvu: - Stavili smo četiri vokala i dodali dva instrumenta, obou i harmoniku. Također, promijenili smo ulogu Andreje Šušnjare. Pjesma je, grubo rečeno, nabrijanija i napadačkija.
Do promene je došlo zbog, kako Huljić objašnjava, "zastranjivanja na Dori", odnosno lošijeg vokalnog izvođenja. - Do toga je došlo zbog moje greške jer sam ih prije nastupa previše nabrijao. Napumpao sam im ego više nego što sam trebao prije nastupa i to je rezultiralo njihovim vokalnim nadmetanjem tko će jače.



Huljić je demantovao glasine da je kupio pobedu svojoj pesmi "Lijepa Tena", koju peva mladi Igor Cukrov, pa je demanti objasnio zdravorazumski: - Na Dori sam pobijedio četiri puta i nakon Dore si sam. Ta finalna sudjelovanja koštaju. Dakle, ja bih trebao platiti pobjedu na Dori da bih kasnije opet trošio na odlazak na Euroviziju?


Нема коментара: