3. 12. 2008.

Goran Bregović: "Alkohol" - novi album


Saradnja Telekoma Srbije i kuće Music Star production koja je počela organizacijom koncerata muzičkih giganata The Rolling Stones i The Police, nastavlja se sa još jednim velikim muzičkim imenom
Izvor: Mondo

Ovog puta radi se o svetskoj zvezdi, ali sa domaće muzičke scene, Goranu Bregoviću i njegovom novom albumu "Alkohol".
Simpatično sastavljen iz dva dela - "Šljivovica" i "Šampanjac", album "Alkohol" će ljubitelji "Breginog zvuka" moći da kupe u svim mt:s poslovnicama kupovinom "Probaj me 066" kartice po ceni od 500 dinara sa 1.000 dinara kredita.
- Moja ploča se sastoji iz dva dela - 'Šljivovice', live izdanja na kojem se nalaze pesme sa našeg prošlogodišnjeg nastupa u Guči, i finiji - 'Šampanjac' koji je sniman na koncertima u Milanu i Torinu, a koji će izaći u martu 2009. godine, rekao je Bregović i objasnio ideju da album nazove upravo ovim imenom.
- Alkohol? Pa gledao sam snimak sa nastupa u Guči i primetio sam da sam mnogo pio na koncertu. Retko kad pijem, ali sam taj koncert bogami popio... išlo mi je nekako! Napio sam se, a onda odlučio da napravim baš takav album.
Pesme koje se nalaze na delu "Šljivovica", "njih 13, 14", pesme su koje Bregović i njegov Orkestar za svadbe i sahrane uglavnom sviraju "za svoju dušu".

Нема коментара: