6. 12. 2008.

Bajaga peva s Agatom

Kragujevačka rock grupa Agata objavila je ovih dana za PGP RTS povratnički album "Ceo život je bend", najavljen istoimenom pesmom i spotom u kojima gostuje Momčilo Bajagić Bajaga

- Još kao klinac zapamtio sam Bajagu kao gitaristu Riblje čorbe i za mene je on apsolutna personifikacija naše pesme 'Ceo život je bend'. Kada sam je napravio, zamolio sam Bajagu da bude gost. Na moju veliku radost, on je prihvatio. Jedini uslov je bio da malo 'pročačka' tekst kako bi ga prilagodio sebi da lakše uđe u pesmu - kaže vođa Agate Mihajlo Ignjatović.
Agata je imala zadovoljstvo da 2006. nastupi kao predgrupa Bajage i Instruktora, a sada su, napokon, dobili priliku i za saradnju sa jednim od svojih uzora. Bajaga u ovom songu peva zajedno sa vokalistkinjom grupe Agata, Jelisavetom Ignjatović.
Agata je, inače, debitirala na sceni još 1991. godine s albumom "U dubini slatkih nemira", a "Ceo život je bend" je prvi album sa novim materijalom još od izdanja "Nekad je sve bilo drugačije" (2000).

Нема коментара: