21. 5. 2013.

Piše veličanstveni Elvis J Kurtovich: Akcija, tranzicija

Za ljubitelje sporta: Atletico Madrid osvojo španski Kup kralja pobjedom nad Realom. Sjetio sam se stare provale (koju nisam odmah skontao) Miljana Miljanića iz vremena kada je Crvena Zvezda izvukla u žrijebu za Kup šampiona Atletico. Miljan je bez imalo razmišljanja i dvojbe hrabro prognozirao: "Crveno-beli idu dalje!"
Izvor: Radio sarajevo


Za ljubitelje radija: Slušajući Damirovu emisiju (link na  dopao mi se glas pjevačice čije ime mi je bilo nepoznato. Preporučujem vam da kliknete OVDJE!  (link na

Društveno korisne akcije: Bio sam na akciji "Let's do it!" Drago mi je da je akcija uspjela, da svijest građana raste.
Ključ uspjeha je dobra organizacija i nalaženje tih inicijalnih sredstava koja su neophodna za nabavak rukavica, kesa za smeće, troškove prevoza... Ako ste primijetili ove godine, izletnici su poslije prvomajskih druženja očistili izletišta. Dežurni radnici komunalnog preduzeća su ih obilazili, dijelili im kese za smeće, i sve je bilo u redu.

Uspjeh akcije u subotu, kao i čistoća izletišta nakon Prvog maja, pokazuju da ljudima jednostavno, kroz bolju organizaciju odvoza otpada, veći broj kanti i kontejnera, treba dati mogućnost da budu ekološki svjesniji. Nismo baš toliko loši!
Akcija Let's do it!
Eto, dok smo čistili ruglo i sramotu usred grada (razrušene barake UNIS-a ispod Arhitektonsko-Građevinskog fakulteta) sjetio sam se starih akcija čišćenja oko zgrada koje je organizirala naša mjesna zajednica o kojima sam pisao u ovoj kolumni.

Za ljubitelje lijepe muzike i lijepe prirode:


Vjerovatno većina vas zna da turbofolk muzika dominira i u drugim zemljama u tranziciji, da je mladi slušaju, vole itd. Radeći emisiju "Euzičke razglednice" saznao sam i imena. Muzika koja liči na turbofolk u Bugarskoj se zove chalga, u Grčkoj skiladiko... Kad u emisijici budem radio muziku Rumunije saznaću i javiću vam kako tamo nazivaju "svoj turbofolk".

Joj jesam se ulijenio... šta me košta da sad odmah pogledam i napišem da se takva muzika u Rumuniji naziva manele, a u  Albaniji tallava... Eto sad znamo i to. A da sam juče umro...

I eto tako... Ekonomska kriza razjeda sve više porodica našeg društva u tranziciji, budžeti se slabo pune jer ljudi ostavljaju cigarete i motaju škiju, ekstremizam raste, tekovine antifašizma se zaboravljaju. Da mi nije Ekrema i Milana Tarota, načisto bih svisnuo...


Čitam jednu knjigu koja će se dopasti svakom starom rockeru - Nick Hornby: Juliet, Naked. Počeo sam se smijuljiti od prve stranice, a sad sam oko momenta kada se u knjizi pojavljuje lik oko koga se priča vrti. To je misteriozni muzičar Tucker Crowe koji se čudi svojim naivnim obožavateljima. Tucker Crowe i njegovo tajanstveno povlačenje iz svijeta muzike prije dvadeset godina OBOŽAVATELJI SU POTPUNO POGREŠNO SKONTALI!

Pojavom interneta, pojavili su se i forumi o njemu, i kultni status je postao jači! Zašto se Tucker Crow povukao? Da li se njegova ljubav Juliet o kojoj govori njegova najpoznatija pjesma kresnula sa nekim u WC-u jednog prljavog lokala kojeg stalno hodočaste ljubitelji muzike Tuckera Crowa?

I Tucker Crowe čita na forumima sve gluposti o sebi, a u knjizi je na duhovit način rekonstruisana i biografija sa Wikipedije ovog muzičara koji se iz neobjašnjivih razloga povukao.
I ja se smijuljim knjizi, i nešto kontam... I ja sam se slično kao izmišljeni lik Tucker Crowe povukao iz svijeta autorske muzike, već osam godina radim na radiju, već godinama pišem ovu kolumnu, a o tome ništa nema na wikipediji! A imaju neke nebitnosti, poluistine...

I tako bih da završim kolumnu, ali evo još samo da provjerimje li još o meni pogrešno na wikipediji...kad tamo... PIŠE ZA RADIO SARAJEVO! Hvala vam dragi obožavatelji, dragi slušatelji Radio Sarajeva, dragi čitatelji portala, hvala vam dragi wikipedisti!

Нема коментара: