7. 5. 2013.

Depeche Mode: Dejv Gahan o borbi sa rakom bešike

Frontmen benda Depeche Mode je otvoreno progovorio o svojoj borbi protiv raka bešike 2009. godine i kako zloćudnu bolest nije shvatio ozbiljno
Izvor: Mondo

Pre četiri godine i Beograd je bio na njihovoj mapi poseta, ali Dave Gahan se osetio loše u garderobi pred sam nastup u Atini, nakon čega je odveden u bolnicu gde mu je otkriven rak bešike i ostatak turneje je, uprkos njegovom negodovanju, otkazan.

- Prvo su mislili da se radi o stomačnom virusu, ali kada su unradili ultrazvuk, tip je pogledao na ekran i rekao mi: 'Vidim nešto'. Pozvao je drugog lekara i taj je rekao: 'OK, imate tumor na bešici. Mogu sutra da vas operišem', ispričao je Dejv za magazin "Q", a prenosi "NME".
Pevač kaže da je, blesav kakav jeste sa lekarima počeo da se pogađa oko datuma operacije...

- Znate, sad sam na turneji, traje osam meseci, jel može toi malo kasnije... Moje odbijanje da to prihvatim bilo je fantastično. Onkolog mi se zatim uneo u lice i rekao: 'Ovo je šansa. Još nije probio opnu bešike. Znate li koliko ljudi dobije šansu da otkrijemo tumor u tako ranoj fazi?'.

Nedelju dana nakon operacije Gahan kaže da mu je bilo najgore kad je razgovarao sa ženom i rekao joj da će biti dobro.

- Rekla mi je: 'Ali ja nisam dobro. Nisam dobro kad pomislim da možeš samo tako da odeš - odeš i napustiš me'. Znala je točno što sam hteo da kažem: 'Ako ovo ne uspe, imao sam dobar život, klinci su dobro, i...' Nije htela to da sluša.

Dejv sve savetuje da vode računa o svom zdravlju i slušaju savete lekara a ne, kao on, sa njima se pogađaju.

Dejvovo zdravlje je sada odlično, turneja je počela, a Depeche Mode 19. maja "potapa" beogradsko Ušće.

Нема коментара: