17. 4. 2013.

Ozi Ozborn: Pio sam i drogirao se, ali se ne razvodim

Ozi Ozborn je potvrdio da se ne razvodi od Šeron kao odgovor na jučerašnje glasine koje su preplavile internet da je 31-godišnjem braku Ozbornovih došao kraj

Pošto su brojni mediji preneli juče vest da je Ozbornovima brak u krizi, 64-godišnji muzičar je postavio na svojoj Fejsbuk stranici sledeću izjavu:
Čisto da razjasnim, Šeron i ja se ne razvodimo. Samo pokušavam da postanem bolja osoba.
Poslednjih godinu i po dana sam pio i uzimao droge. Bio sam na mračnom mestu i bio sam kreten prema onima koje najviše volim a to je moja porodica. Srećan sam što sam već 44 dana trezan.
Hteo bih da se izvinim Šeron, mojoj porodici, prijateljima i članovima benda za suludo ponašanje tokom tog perioda... i mojim fanovima
”, napisao je Ozi.

Нема коментара: