5. 2. 2012.

Madonna: “Give Me All Your Luvin” (video)

Madonnin novi singl “Give Me All Your Luvin” u kome učestvuju i Nicki Minaj i M.I.A. objavljen je 3. februara. Pop kraljica Madonna ovim singlom najavljuje i dugoočekivani album pod nazivom “M.D.N.A."
Izvor: Kontraweb

Iza singla “Give Me All You Lovin” stoje Madonna, Martin Solveig, Nicki Minaj i M.I.A. Spot za "Give Me All Your Luvin" su režirali Megaforce, a u duhu Madonninog nadolazećeg nastupa, video je inspirisan američkim fudbalom i navijačicama.



Singl “Give Me All You Lovin” nam posle četiri godine pauze najavljuje izlazak novog albuma pod nazivom “M.D.N.A.”. Album je sniman u Los Angelesu i New Yorku, a Madonni se na ovom izdanju ponovo pridružio čuveni William Orbit ("Ray of Light"), koji je sa Madonnom napisao i producirao nekolicinu hitova.

Pored Williama Orbita, album potpisuju i Martin Solveig, The Demolition Crew, Marco "Benny" Benassi i Alessandro "Alle" Benassi, Hardy "Indiigo" Muanza, Michael Malih i drugi. “Masterpiece”, singl iz Soundtracka Madonninog filma "W.E." koji je osvojio zlatni globus će se naći oba izdanja : na albumu "M.D.N.A." i na albumu W.E. - Music From the Soundtrack, koji je dostupan od 31. januara u digitalnom formatu.

Нема коментара: