4. 2. 2012.

Bil Vord (Black Sabbath): Pare ili turneja!

Bubnjar benda Bil Vord, zapretio napuštanjem benda "ukoliko mu se ne ponudi unosniji ugovor"
Izvor: Mondo

Krajem prošle godine bend se okupio kako bi krenuo na svetsku turneju u okviru koje će nastupiti na beogradskom Ušću. Pre mesec dana su stigle i prve loše vesti vezane sa okupljenje i nastupe benda, a sada je i bubnjar Bil Vord pripretio napuštanjem benda.
Vord je na svoj sajt postavio pismo u kojem piše da ne želi da se "opari", ali da želi ugovor koji će "reflektovati poštovanje prema njemu kao članu originalne postave".
- Pokušao sam da saznam šta se dešava sa probama u Velikoj Britaniji (gde bend boravi zbog bolesti gitariste), a onda sam shvatio da me ignorišu, piše Vord na svom sajtu. - Osećam se izopšteno i, od danas, neću ni želeti da znam šta se dešava ukoliko ne potpišem dobar ugovor.

Bubnjar dalje piše da se oseća loše i usamljeno i da neće potpisati ugovor koji je dobio (za okupljanje benda i nastupe), jer će izgubiti "prava, ponos i samopoštovanje" ako ga potpiše.
- Ukoliko me zamene na turneji, molim fanove da mi ne zameraju što se na koncertima neće pojaviti originalna postava benda kao što je obećano.

Ostatak benda na čelu sa Ozijem Ozbornom nije želeo da komentariše otvoreno pismo bubnjara.

Нема коментара: