4. 2. 2012.

Frensis Bin Kobejn: Moja mama je na drogama i živi u kući punoj smeća!

Devetnaestogodišnja ćerka Kortni Lav i preminulog frontmena Nirvane Kurta Kobejna, Frensis Bin Kobejn nedavno je na sudu otkrila nove, šokantne detalje o životu svoje nemarne majke. Kortni Lav je inače, pre nekoliko godina izgubila starateljstvo nad ćerkom zbog neprimerenog ponašanja
Izvor: Blic

- Zbog njenog nemara i ludila uginuli su svi moji kući ljubimci. Ona je na drogama otkad znam za sebe. Vodila me je i kod svojih bivših ljubavnika koji su takođe zavisnici. Svaki dan konzumira "Ksanaks", "Aderal", "Sonatu" i "Abilifi", šećer i cigarete, i to je sve što stavlja u sebe. Normalnu hranu uopšte ne jede. Neprestano puši i zaspi sa upaljenom cigaretom u rukama, uvek sam bila zabrinuta da nam ne zapali kuću svojim nemarom - izjavila je Frensis koja ne želi da ima bilo kakav kontakt sa svojom majkom.


Frensis je dodala kako se njen pas ugušio pošto je progutao tablete koje su pripadale njenoj majci, a držala ih je svuda po kući.

Objasnila je da Kortni živi u kući punoj smeća, tona papira i da u tom prostoru ni jedna normalna osoba ne može da živi. Moja majka ne živi u realnom svetu - objasnila je preplašena tinejdžerka i nastavila:
- Jednom me je u sred noći odvukla u kuću bivšeg ljubavnika. Posmatrala sam iz auta kako urla na njega i baca kamenje, nije joj smetalo što su njegova deca u kući. Najgore od svega je što već godinama umišlja da je neko potkrada, ubeđena je da je pijun u nečijoj teoriji zavere i da joj novac nestaje. I mene je nekoliko puta optužila za krađu. Po ceo dan priča telefonom i neprestano viče, baca i razbija stvari, čak i kada je u hotelskom apartmanu. Jednom mi je pretila da će skočiti sa balkona - otkrila je na sudu, vidno potrešena Frensis.

Нема коментара: