25. 12. 2011.

Rambo Amadeus: Razveo sam se, pa pomirio sa ženom

Rambo Amadeus i njegova supruga Karin već dve godine žive u vanbračnoj zajednici, ali njihovi prijatelji kažu da se vole više nego dok su bili u braku. Kao i svaka veza, i njihova je imala uspone i padove, pa su se pre dve godine čak i sudski razveli. Ali ljubav je ipak pobedila i ponovo ih spojila
Izvor: Simonida Milojković/Blic

- Da, istina je - rekao je Rambo nakon što smo ga pozvali da prokomentariše pisanje magazina „Puls“ koji je u novom broju objavio priču: „Razveo se i Rambo!“
- Žena i ja smo se razveli sudski pre dve godine, ali smo se odmah, tri-četiri dana posle razvoda pomirili. Od tada živimo u vanbračnoj zajednici, tako da su naš razlaz, pa ekspresno pomirenje bili daleko od šire javnosti - priča Amadeus.
Karin važi za ženu izuzetne lepote i inteligencije, a Rambo njihov odnos duhovito opisuje rečima: „Samo ona može da me trpi“. Karin Pušić je druga supruga Ramba Amadeusa i oni su u braku već 14 godina. Popularni muzičar je pre nje bio oženjen sa Biljanom Milojević, profesorkom psihologije, s kojom je proveo tri godine.

On objašnjava kako je došlo do toga da mediji tek nakon dve godine objave priču o njegovom razvodu.
- Krug ljudi u kojima se krećemo moja žena i ja je kultivisan i diskretan, pa je ta epizoda ostala daleko od javnosti - kaže Rambo, i negoduje zbog činjenice da je tabloidima postao interesantan njegov privatan život:
- Nažalost, izgleda da sam naprasno postao zanimljiv jednom delu žute štampe. Pričao sam s kolegama o ovom fenomenu i kažu mi da je, u stvari, reč o rastu moje popularnosti i da, nažalost, moram da očekujem da će me sada provlačiti kroz blato - priča Rambo, koji je poslednjih dana zaista u žiži javnosti zbog toga što će na Evroviziji u maju u Azerbejdžanu predstavljati Crnu Goru, i dodaje:
- Ja, naravno, opraštam taj bezobrazluk jer sam se verovatno i sam ogrešio o mnogo ljudi za ovih 48 godina života. U poslednje vreme mi zaista sve ide jako lepo od ruke, pa ovakve malicioznosti smatram kolateralnom štetom.

- Srećom, ima među mojim prijateljima i nekoliko veoma uspešnih gradskih advokata koji jedva čekaju da se neko od žute štampe zaleti i prekrši zakon, pa da malo treniraju odštetne parnice, odmarajući se tako od teških slučajeva koje vode - zaključuje Rambo Amadeus.
Inače, prema pisanju magazina „Puls“, ljubav između Ramba i prelepe Karin planula je na prvi pogled.
Veza je počela dok je ona bila student nemačkog jezika i niko ko je prolazio hodnicima Filološkog fakulteta nije mogao a da ne primeti tu savršeno zgodnu devojku. Karin je po energiji i ekscentričnosti oduvek mogla da parira Rambu, a to, priznaćete, nije lako. Još se prepričava kako su na premijeru filma ‘Bumerang’, za koji je Rambo pisao muziku, zajedno došli sa plivačkim kapicama i naočarima i tako prošetali crvenim tepihom. Nikada niko nije ni sumnjao da Ramba može da prati samo neko ko poseduje sličan smisao za humor, a to je Karin uvek bila“, piše u naslovnom tekstu novog magazina „Puls“.

Porodična putovanja
Karin i Antonije su porodični ljudi. Imaju tri divno vaspitana sina: Iliju, Petra i Marka Antonija. Kad god je to moguće, svuda idu zajedno, a omiljena aktivnost im je jedrenje. Popularni muzičar je presrećan što su sinovi nasledili njegovu ljubav prema ovom sportu.

Нема коментара: