5. 11. 2011.

Zoran Predin: I Tadić fan Lačnog Franca

Slovenački šansonjer Zoran Predin ovih dana je boravio u Beogradu. Razlog za posetu je novi album “Tragovi u sjeti”
Izvor: V. Đ./Blic

Predin je kompletan album uradio uz klavirsku pratnju virtouza Matije Dedića, sina slavnog šansonjera Arsena. Matijino blago džezirano sviranje odlično se uklopilo uz Predinov prepoznatljiv vokal, a na albumu su se našle obrade velikih eks Ju evergrin pop hitova poput “Ti si mi u krvi”, “Te noći kada umrem”, “Jesen u meni”, “Vasa Ladački” itd.
Na promociji je bilo dosta Predinovih prijatelja, a na opasku da je rođen iste godine kada i naš predsednik, Boris tadić, Predin je rekao:
 - Da, predsednik Boris Tadić je zaista moja generacija. Tadić, Šaper i Krle su dolazili na moje koncerte u Ljubljani - rekao je kroz smeh slavni kantautor za „Blic“ i dodao.

- U jednom od intervjua koji je Tadić dao u Sloveniji rekao je da je fan Lačnog Franca. Poslednji put sam ga video ove godine u Ljubljani kada je bio u zvaničnoj poseti. Zadržali smo se u kraćem razgovoru i rekao je da će rado doći na neki od mojih koncerata ukoliko bude imao vremena. Ja mislim da će prilika za to biti beogradski koncert koji bi trebalo da se održi krajem godine.

Нема коментара: