21. 11. 2011.

Edo Maajka: Odložio izlazak novog albuma

"Dragi moji, oprostite što sam vas zapostavio, ali iskreno ničeg nije bilo novog u mojoj karijeri što bih vam imao za reći. Radilo se dosta zadnjih par mjeseci i već nekoliko sedmica uživam i preslušavam ovaj svoj novi materijal koji planiram izbaciti vrlo uskoro, pa evo vam par informacija vezanog uz CD 'Štrajk mozga'" – napisao je popularni reper na zvaničnoj stranici i nastavio s detaljnim informacijama
Izvor: Glas.ba

"Na albumu vas očekuje veliki spektar tema kojima sam se pozabavio, od panike do ljubavi i svega između. S obzirom da sam najviše toga uzeo od Billyja, album ima taj njegov prepoznatljiv začin i produkcijski najviše podsjeća na 'Stig'o ćumur'. Ima tu svega, od oldskul beatova, reaggea, dancehalla, dubstepa, tvrdog rock riffa, do zajebancije na temu džigere-narodnjaka.
Goste na albumu nisam napisao iz prostog razloga jer još nisu svi snimili svoje dijelove pa da ne bude razočarenja kasnije. Album bi trebao biti vani do decembra ove godine, a ozbiljnija koncertna promocija je na proljeće. Izdaje ga Menart kao i svaki do sada, miksa i masterira Studio Morris-Zagreb, FM JAM buraz, FM JAM"
- završava obraćanje publici 'Glavatar'.
Ali, najnovija informacija kaže: album će kasniti.

U izdavačkoj kući Menart odlučili su se na opciju proleće 2012., što i Maajki, ipak, odgovara, budući da sada može materijal "beskonačno preslušavati, prepravljati i igrati igru 'trebao sam možda ovo drugačije'.
Da čujemo kako to zvuči nećemo predugo čekat'. Za dvadesetak dana bi se mogao pojaviti videospot "Panika", kao prvi najavni singl novog albuma.

Takođe, Edo ne zapostavlja nastupe pa će tako 9. 12. gostovati u mostarskom klubu Oxygen, 16. 12. u Ljubljani i dan posle u Rijeci.

Radni popis pesama na "Štrajku mozga":
01. Panika (beat Billy)
02. Život je težak (beat Smak)
03. Soma tebi, soma njemu, meni soma i po (beat Koolade)
04. Ra-ta-ta (beat Billy)
05. Facebook mi je oteo jarane (beat Billy)
06. Shuldigung Sabine (beat Dash)
07. Doš'o Jah u BiH (beat Koolade)
08. Gube se (beat Billy)
09. Ja sam samo drukčiji (beat Koolade)
10. Šta ce reć' (beat DJ Goce) - gost Arsen Dedić
11. Ljubav (beat DJ Goce)
12. Džigera beat (beat Dash)
13. Imaš li ti šta para (beat Billy)
14. Nije kasno (beat Dirty Hairy)

Нема коментара: