12. 11. 2010.

Massimo Savić: Arsen gost u Beogradu

Čuveni kantautor Arsen Dedić biće specijalni gost Masima Savića na njegovom tradicionalnom prednovogodišnjem koncertu 21. decembra u beogradskom Sava centru!

- Kada pjevam sa Arsenom to je najjednostavnije objasniti sa - gledate i slušate maestra Arsena i njegovog šegrta Masima! Nas dvojica dugo već surađujemo, respektujemo se, i često su me pitali kada ćemo zajedno nešto otpjevati. Dugo se čekalo, ali konačno smo snimili duet, kaže oduševljeni Masimo. Arsen i Masimo su zajednički otpevali pesmu "Za jednom kapi čistog života", za koju je na stihove pesnika Gustava Krkleca (1899-1977) muziku napisao Antun Tomislav Šaban. Uskoro bi se trebao pojaviti spot za njihov duet, a pesma "Za jednom kapi čistog života" našla se na nedavnom Šabanovom istoimenom džez albumu na kome je angažovao brojne hrvatske pevače poput Damira Urbana, Džibonija i drugih.
Dedić je autorski doprineo prethodnom Savićevom albumu u naslovnoj "Sunce se ponovo rađa" (2008), a sada kada su konačno zapevali zajedno, Masimo saradnju opisuje sa - "Fenomenalno!"

- Arsen je došao na snimanje pripremljen sa napisanim notama i spremnom partiturom. Najprije sam pjevao sam pjesmu. U refrenu sam donju tercu pjevao sam sebi, koja je bila veliki izazov, jer je komplicirana za pjevanje. Mislio sam kako li će to Arsen? Međutim on je to otpjevao od prve, vrlo lako, tako da sam se iznenadio. Radi se o enormnom talentu. Otpjevao je kao od šale!, ističe Masimo. Long Play će uskoro saopštiti cene i način prodaje ulaznica za koncert Masima Savića 21. decembra u Sava centru.

Нема коментара: