17. 10. 2010.

Amy Winehouse: Ja sam stari jevrejski crnac

Pevačica Amy Winehouse tvrdi da se oblači kao "stari jevrejski crnac" i ne smatra sebe ikonom stila

Poznata po svojoj natapiranoj kosi, teškoj šminki na očima i tetovažama, Amy tvrdi da nosi samo ono u čemu se oseća dobro i da nikad nije imala veze sa stilom: - Stil, molim, šta? Naravno da ne! Ja se oblačim kao ja. A ja sam stari jevrejski crnac. Još uvek se odevam kao da su 50-e.
Amy je nedavno na svojoj prvoj modnoj kolaboraciji radila s kućom Fred Perry: - Tačno sam znala šta hoću. I obožavam Freda Perryja. Bila sam tako polaskana.

Kolekcija se sastoji od 17 komada odeće i dodataka i na tržištu će se pojaviti do kraja ove godine. Zašto bi neko želeo da kupi nešto što je osmislio neko ko tvrdi da nema veze sa stilom? Zato jer je to Amy Winehouse!

Нема коментара: