9. 12. 2009.

Džordž Majkl: Prijatelji zabrinuti za njegovo psihičko zdravlje


Prijatelji pevača Džordža Majkla kontaktirali su muzičara Eltona Džona, zabrinuti zbog njegovog duševnog stanje, izjavio je za BBC Dejvid Furniš, kanadski režiser i producent i Eltonov partner

"Stalno nas zovu i govore: 'Morate da uradite nešto, Džordž je u lošem stanju'. Džordž mora da pomogne sam sebi i onda, ako želi pomoć, mi smo tu za njega. Ako ne želi pomoć, to je njegov izbor, ako misli da je ne treba, i to je u redu", dodao je Furniš, koji je u braku sa Eltonom od 2005. godine.
Džordž Majkl je u subotu izjavio za "Gardijan" da Elton treba da nastavi sa svojim životom. Pevač je priznato da je u prošlosti bio zavistan od lekova i rekao da još uvek redovno puši kanabis.
On je pre tvrdio da puši 25 džointa dnevno, ali je u nedavnom intervjuu rekao da je smanjio konzumiranje marihuane na sedam ili osam komada dnevno.

Furniš je, u izjavi za radio "5 lajv" rekao da on i Elton Džon samo reaguju na ono što su im rekli bliski prijatelji Džordža Majkla.
"Mnogo ljudi nam to govori", dodao je on. "Oni kažu da su zabrinuti za njegovo zdravlje, stanje uma, a zato što je Elton bio tamo (na rehabilitacionoj klinici) i trezan je već 19 godina, možda je on u najboljoj poziciji da mu pomogne".
Međutim, Majkl je za "Gardijan" rekao: "Elton neće da bude srećan dok ja ne zalupam na njegova vrata u sred noći i kažem: 'Molim te, molim te pomozi mi Eltone. Odvedi me na rehabilitacionu kliniku'. To se neće desiti".

Нема коментара: