7. 9. 2009.

Šon Kingston: "Tomorrow" krajem septembra

Mladi pevač sa Jamajke, koji je 2007. osvojio scenu pesmom "Beautiful girls", uskoro objavljuje drugi album

Produkcija albuma poverena je Džej Aru Totemu, kao i Vajklefu Žanu iz Fugees. Među gostima na albumu je i punk bend Good Charlotte.
Kingston (19), inače unuk legendarnog producenta Džeka Rubija koji je sarađivao sa Bobom Marlijem, svoj stil naziva "hip-pop".

Album "Tomorrow" donosi ličnije tekstove, i bavi se tinejdžerskim temama kao što su devojke koje ignorišu bucmaste momke.
- Odrastao sam kao debeljuca, i znam kako okolina sudi o ljudima po težini i izgledu. Želeo bih da me neko upozna kao ličnost, a ne konfekcijski broj, rekao je Šon za "Bilbord".

Na novom albumu pevač je eksperimentisao i sa elektronskim zvukom, pošto je bio oduševljen nekim od novih dance imena.

- Obožavam pesme kakve pravi Lady Gaga, pa sam za nekoliko numera angažovao njenog producenta RedOne. Takođe, dosta vremena sam proveo po klubovima, da bih video da li ljudi dobro reaguju na elektroniku.

Iako ima tek 19 godina, Šon već ima savete za mlade koji pokušavaju da se probiju na muzičku scenu.
- Pokušajte da radite na sebi! Kada sam razmišljao o snimanju albuma, išao sam svakoga dana u školu, i popodne pisao domaći, i pesme. Isplatilo se, očigledno, zaključio je Kingston.

Njegov album "Tomorrow" pojaviće se u prodaji 22. septembra.

Нема коментара: