Kanadski kantautor Leonard Koen održao je u sredu uveče koncert u Beogradskoj areni koji će ostati upamćen po svirci koja se zvučno i izvođački graničila sa savršenstvom, pred gotovo deset hiljada posetilaca
Beta | Foto: M. Perić
Nastup započet u 20.40, uz kraću pauzu u sredini, Koen (72) je okončao nešto pred ponoć posle tri bisa, a od publike u Areni koja je na kraju ustala na noge, opraštao se između ostalog i rečima:
- Povlastica je biti pred ovakvom publikom. To nas osvežava.
Koen je došao u Beograd u okviru svoje prve svetske turneje u poslednjih 15 godina, a Arena je zbog pojačanog interesovanja nekoliko dana pred koncert pustila u prodaju dodatan broj ulaznica, tako da je publika gotovo u potpunosti ispunila sedišta u parteru i na donjim tribinama, dok su samo gornje tribine ostale poluprazne.
Dok je njegov mnogoljudni prateći bend počinjao koncert sa "Dance Me To the End of Love", Koen je izašao na pozornicu u elegantnom tamnom odelu i šeširu, burno pozdravljen od publike u Areni, koja nije prestajala da čestim aplauzima nagrađuje pevača čak i usred pesama "The Future", "Aint No Cure For Love", "Bird on a Wire", "Everybody Knows" i "In my Secret Life".
Skoro nestvaran, kristalno čist zvuk benda i dubok ali topao Koenov glas ispunjavali su svaki ugao Arene u "Who By Fire", "Waiting For a Miracle" i "Anthem". Poslednju je najavio rečima:
- Hvala vam mnogo za vašu toplu dobrodošlicu ove večeri, prijatelji. Sledeću pesmu će prepoznati stanovnici ovog hrabrog grada, koji su prošli kroz mnoge nedaće.
Pošto je napravio dvadesetominutnu pauzu, drugi deo koncerta Koen je otvorio svirajući sam klavijature u "Tower of Song", a zatim i gitaru za prvi veliki hit u karijeri "Susanne" iz 1967. godine, koji je ispratila masa svetlucajućih mobilnih telefona u tami dvorane.
Koen i njegovi muzičari nastavili su da sa impresivnom lakoćom i nadahnutošću nižu pesme "Sisters of Mercy", "Gipsy's Wife" i "Boogie Street", koju je otpevala prateća vokalistkinja Sharon Robinson, uz ovacije beogradske publike.
Usred jednog od najvećih hitova svoje karijere "Hallelujah", Koen je ponovo odao priznanje glavnom gradu Srbije otpevavši: - I did not come to Beograd to fool you.
Zvaničan deo koncerta okončan je uz Koenovim klasicima "I'm Your Man" i "Take This Waltz", posle čega je Kanađanin teatralno otplesao sa pozornice.
Poustajala publika sa sedišta gromoglasno je dozvala Koena na prvi bis za "Marianne" i "First We Take Manhatten", a muzičar se potom vraćao za još dva bisa kada su izvedene i "If It Be Your Will", "That's No Way To Say Goodbye", "Closing Time"...
- Hvala vam što održavate moje pesme živima, zahvalio se Koen, koji se tokom nastupa često poklanjao publici skidavši šešir. Posle trećeg bisa posetioce je iz Arene udaljilo samo paljenje svetala u dvorani.
Нема коментара:
Постави коментар