6. 1. 2009.

Van Gogh objavio nazive novih pesama


Beogradska rock grupa Van Gogh objavila je na svojoj internetskoj stranici nazive svih deset pesama koje će se naći na njihovom novom albumu najavljenom za proleće. Tako saznajemo i za podatak da je jedan song snimljen sa zagrebačkom grupom Ramirez

Beograđani su na svom sajtu www.musicvangogh.com naveli da će se na za sada neimenovanom novom albumu naći pesme "Superstart", "Sat", "Od straha do radosti", "Aerodrom", "Da se pitam ja", "Nitro", "Srećan rođendan", "Meni nije ni do čega" (feat. Ramirez), "Krug bez sna" i "Kad znaš da ne voliš me".
- Van Gogh je stilski potpuno drugačiji bend na novom albumu. Tu je gomila kreativnih i stilskih inovacija i album je u zvučnoj slici blizak onim albumima koje volimo da slušamo a dolaze preko okeana - najavio je frontmen grupe, Zvonimir Đukić-Đule.
Osim interesantnog gostovanja zagrebačkog gitarističkog benda Ramirez u pesmi "Meni nije ni do čega", zanimljivo je i da se Đule, s druge strane, pojavljuje kao gost u pesmi "Nacrtaj mi ljubav" na novom albumu grupe Emir & Frozen Camels, koji se takođe očekuje ove godine.

Нема коментара: