8. 1. 2009.

Adnan Babajić: Kroz Beograd su mi skandirali "Bosna, Bosna"


Tri hiljade ljudi u dvorani, i još toliko koji su ostali napolju ovacijama pozdravili pobednika "Operacije Trijumf"...

Uz gromoglasan aplauz i ovacije "Ado, mi te volimo" i "Ovo je Bosna", skoro tri hiljade fanova sinoć je oko 18 sati u gradskoj dvorani Živinice dočekalo prvog pobednika regionalnog šoua realnosti "Operacija Trijumf" Adnana Babajića.
Još oko tri hiljade ljudi nije moglo ući u dvoranu zbog malog kapaciteta. No, oni koji su ostali ispred, imali su priliku barem nakratko da vide trenutno najpopularnijeg Živiničanina kako izlazi iz duge bele limuzine da radost pobede podeli sa svojim sugrađanima.
- Dragi prijatelji, ne mogu vam opisati kako se sada osjećam. Prošao sam kroz Tuzlu, narod me pozdravlja. Kroz Beograd su mi skandirali "Bosna, Bosna". Hvala vam svima na ovom dočeku, ali i na podršci koju ste mi pružali tokom protekla tri mjeseca. Ova pobjeda je za grad Živinice i za Bosnu i Hercegovinu - kazao je Babajić, koji nije mogao sakriti suze radosnice.
Doček pod nazivom "Dobrodošao šampione!!!" organizovala je Opština Živinice. Za dobar muzički ugođaj osim slavljenika pobrinuli su se i Amel Ćurić, Nihad Delibegović Nesko i mnoge druge estradne ličnosti.
Nakon petodnevne pauze u Živinicama, Adnan Babajić će se vratiti u Beograd, kako bi ispunio svoje obaveze prema organizatoru "Operacije Trijumf".

Нема коментара: