24. 12. 2008.

Edo Maajka: "Sve prolazi" za kraj godine


Novi spot za pesmu Ede Maajke "Sve prolazi" snimljen je na više lokacija ali ga povezuje jedan element - reka Sava. Spot je snimljen tokom pet dana u Orašju, Županji i Zagrebu. Reditelj je Tomislav Šango a direktor fotografije Tomislav Krnić

Spot za treći singl "Sve Prolazi" s albuma "Balkansko A Naše" je prvi Edin spot koji je zaigrao na kartu dokumentarnog filma. Više od pola spota snimljeno je na brodu koji vadi šljunak, kamera ujedno beleži i prati živote ljudi koji rade na takvom brodu koji se zove "Balkan" a plovi na samoj granici HR/BiH.

Edo o singlu
- To je pjesma nastala na jednom od najstarijih Kooladeovih beatova. Taj beat je trebao biti na svakom od mojih albuma ali nikad nisam uspio napisati tekst na njega, i sad sam miran, hahaha. Saša Antić je u zadnji čas sklepao refren. Naime, ja sam imao jedan koji nikad nije bio snimljen i otišao sam na put i sve se zakompliciralo. Znam da se ta stvar Saletu svidjela jer sam mu je puštao davno i on je uradio odličan posao i digao stvar sa svojim rimama na novi, bolji nivo.

Нема коментара: