20. 8. 2008.

Sale Veruda (KUD Idijoti) večeras na „Beer festu“: Spremite se za paklenu noć


Legendarni pank bend iz Pule KUD Idijoti nastupiće večeras na „Beer festu“, petodnevnoj manifestaciji koja se održava na beogradskom Ušću. Ovih pet dana publika će uz bogatu ponudu različitih proizvođača piva moći da uživa i u muzičkom programu u kojem će se predstaviti više od četrdeset izvođača

Sale Veruda, gitarista i jedan od osnivača grupe KUD Idijoti, kaže da će večeras odsvirati izbor svojih najboljih pesama.
- Siguran sam da će biti dobro večeras. Kada su KUD Idijoti u pitanju, uvek bude vesela atmofera bilo da se radi o velikim koncertima na otvorenom ili o onim manjim, u klubovima. Ljudi dolaze kao da smo novootkriveni bend. Imamo kolekciju dobrih pesama i nije nam teško da uspostavimo kontakt sa publikom.
* Već dugo najavljujete novi album, da li je sada izvesno kada će se on pojaviti?
- Evo, ja sam upravo u studiju, završavam svoj solo album. Trenutno je u fazi miksovanja i sledeće nedelje bi trebalo da bude gotov. Tek kada ovaj album, na kojem radim već četiri godine, finiširam, moći ćemo da završavamo pesme za taj dugo najavljivani album. Imamo već nekoliko gotovih, njih ponekad odsviramo na koncertima i tada vidimo da je reakcija publike odlična. Na „Beer festu“ ćemo najverovatnije odsvirati jednu novu pesmu jer će to biti nešto kraći nastup od naših samostalnih svirki.
* Pre nekoliko godina grupa je napravila pauzu zbog zdravstvenih problema basiste. Da li je sada sve u redu?
- Basista je imao dve operacije kičme i bilo je neizvesno koliko će da traje njegov oporavak. Imali smo rupu od pola godine i ja sam u to vreme počeo da snimam solo album sa drugim muzičarima. Projekat se zove „Saša 21“, ja pevam i sviram gitaru, a ljudi koji su imali priliku da čuju ove pesme kažu da su vrlo bliske materijalu Idijota. Tako da solo jabuka nije pala daleko od matičnog stabla, iako sam planirao da to bude mekša ploča, ispalo je žešće nego što sam zamislio.
* Na sceni ste već 27 godina, odakle vam snaga za tako energične nastupe?
- Snage imamo i sviramo žestoko kao kad smo počinjali, dok sada postoje neki mladi bendovi koji nisu ni za šta. Mi relativno uredno živimo, ne drogiramo se, popijemo ponekad, ali to je u sklopu koncerata, tako da smo relativno zdravi i normalni ljudi. Nikada nismo znali koliko ćemo dugo da postojimo, ali uvek dajemo sve od sebe jer nas muzika tera na to i to je naše prirodno stanje duha i tela.
* Da li biste nešto promenili iz dosadašnje karijere?
- Ja sam najodgovorniji za zvuk i tu bi napravio korekciju jer nismo imali baš svetske uslove za snimanje. Ali „prošla baba s kolačima“, snimljeno je kako je snimljeno. Ništa drugo ne bih menjao i drago mi je da su stavovi benda ostali nepromenjeni kroz sve ove godine.
* Svi u bendu ste ponosni roditelji, kako uspevate da uklopite sve obaveze?
- Ja sam redukovao svoje obaveze kada sam dobio sina. Gledam DVD-jeve sa crtanim filmovima, a slušam i dosta muzike za decu. Nedavno je i bubnjar postao tata, dok je basista odavno u toj ulozi, a pevač je već deda. Mislim da je ta prva roditeljska gužva prošla jer je ova godina bila prilično dobra i čak smo prestigli lanjski rezultat po broju odsviranih koncerata. Svirali smo od Vardara, pa do Triglava, svuda smo bili.
* Vi ste uvek bili rado viđen bend u zemljama bivše Jugoslavije.
- Pre rata smo svirali u svakom mestu, a i posle, čim su se stekli minimalni uslovi, mi smo probijali granice, objavili smo album u Srbiji, svirali koncerte jer nam reputacija to omogućava. Svuda smo rado pozivani i sa te strane imamo dosta dobru poziciju. Takođe sad kad ne postoji politička tenzija ljudi više putuju i čitava stvar se normalizuje.
(izvor:
Blic)
YouTube:
Kud Idijoti-To nije mjesto za nas
Kud Idijoti Interview

Нема коментара: