10. 4. 2013.

Jasenko Haura (Prljavo kazalište): Publika ne reaguje baš uvijek onako kako bismo mi voljeli

Hrvatska grupa Prljavo kazalište nastupiće u subotu, 13. aprila, u kotorskoj diskoteci Maximus. Oni su posljednji put u Crnoj Gori svirali za doček prošle Nove godine u Budvi, a osnivač Kazališta, Jasenko Haura, ističe da će se koncert u Kotoru znatno razlikovati od prethodnog
Izvor: Vijesti

- Prošli put više nam je stalo da podsjetimo našu publiku u Crnoj Gori na stare pjesme, kao da ih upoznamo sa onim što smo radili za svo to vrijeme od kada se nismo vidjeli. U međuvremenu, objavili smo i album “Možda dogodine” u sklopu čije promotivne turneje ćemo i održati koncert u subotu, ističe Houra.
Kako kaže, teško mu je da priča o tome kako je album prihvaćen.

- Teško je pisati bestseler albume, a mi imamo tri takva koje kad pustiš od početka do kraja svaka pjesma je hit, ističe Houra, i smatra da je on sam sebi najveći kritičar: - Možda je još rano za sve te prognoze, jer u početku publika ne reaguje baš uvijek onako kako bismo mi voljeli. Niko od nas, bez obzira na iskustvo, ne može kad radi pjesme da procijeni da li će ih i koliko brzo publika zavoljeti. Da je to lako, svi bismo imali hitove. Zato sam siguran da treba da prođe još vremena. Vidim da smo u nekim konkurencijama za hit godine, što me raduje. Međutim, tek kad uspijem sebe da ubijedim da od početka do kraja preslušam album, znaću šta sam napravio.
Mada, to obično učinim tek kad počnem da radim pjesme za sljedeći projekat
, otkriva Houra.

No, iako on još nije spreman da priča o albumu “Možda dogodine” koje je njihovo 14 studijsko izdanje, a objavljen je sredinom prošle godine, publika je, makar kad su koncerti u pitanju zavoljela već nekoliko pjesama.


- Pored naslovne numere i "Djevojke od milion dolara", na nastupima publika u glas s nama pjeva balade "Voli me" i "Baš kad nije vrijeme", ističe Houra.

Njihov album je nominovan za Porina u konkurenciji “Najbolji album” i “Najbolji rok album”.

- Svi smo mi u karijeri imali oscilacije i potpuno je prirodno da nekad napraviš dobar, a nekad album koji publika i kritika ne prihvati. Mi konstantno imamo nominacije, kad god imamo album, s tim što ih je nekad više, nekad manje. Teško je pisati bestseler albume, a mi imamo tri takva koje kad pustiš od početka do kraja svaka pjesma je hit, ističe Houra, i smatra da je on sam sebi najveći kritičar.
- Niko ne može da me iskritikuje, koliko ja žestoko mogu da iskritikujem svoj rad. Užasno mi je stalo da napravim dobre pjesme i da mogu iza svake s ponosom da stanem, objašnjava on.

I ova promo turneja trajaće, kao i prethodna, minimum dvije godine.

- Nakon svirke u Kotoru, imaćemo nekih 20-tak dana da se odmorimo i to najviše jer će jedan član Kazališta morati na operaciju. Period pauze ja ću iskoristiti da preslušam pjesme koje smo odbacili za prethodni materijal i odaberem, šta od toga valja doraditi. Turneju ćemo nastaviti već početkom sljedećeg mjeseca i trajaće do proljeća 2014. Nećemo svirati samo po Evropi, već i preko okeana, zaključuje Houra.

Karte za koncert Prljavog kazališta u pretprodaji koštaju osam, dok će na dan koncerta iznositi 12 eura, a početak je zakazan za 23 sata.

Нема коментара: