30. 3. 2013.

Robbie Williams: Basista Blura nema pojma

Poznati engleski pevač je u jednom intervjuu rekao da basista benda Blur, Alex James nije bio dobar prema njemu jednom prilikom pa je Robbie "osuo paljbu"

- Kada samo se sreli devedesetih godina nije bio naročio fin. Mislim da bi i moja baba mogla tako da svira. Ja sam od njega bolji, iskren je bio pevač.

Williams je sreo članove Blura tokom snimanja jednog šoua u Mančesteru kada je imao 16 godina i kada je bio u grupi Take That.
- Iz onog što znam sada, gledajući unazad, oni su u nekoj meri bili sujetni. Osećao sam se kao g***o na njihovoj cipeli, jer sam bio u dečačkom bendu. Smatrali su da im nisam dorastao, rekao je Robbie.

Pevač je ipak bar za nekog imao reči hvale, pa je "počastio" Damona Albarna.
- Sjajan je tekstopisac. Za Davea Rowntreea mislim da će postati veliki političar, objasnio je Williams.

Robbie je u ovom intervjuu ispričao i kako je uzimao heroin sa članicama benda Elastic.

Нема коментара: