30. 3. 2013.

Pozdrav Azri: Džoni Štulić ne treba da se ljuti što sviramo njegove pesme

Mišo Hrnjak nekadašnji član legendarnog sastava Azra nastupiće večeras na "Long night" festivalu u beogradskom Domu omladine sa novim bendom koji izvodi čuvene pesme Džonija Štulića
Izvor: Blic

Hrnjak je učestvovao u stvaranju albuma "Azra", "Sunčana strana ulice", "Ravno do dna", "Filigranski pločnici" i drugim.

- Sviraćemo te stare Azrine hitove, a njih je zaista mnogo. Jedino nam je teško da sve te stvari uklopimo u satnicu koncerta koliko nam odrede, jer mi možemo i dalje i dalje jer ima puno pesama koje se očekuju od nas i koje nam je drago da sviramo. Posebno nam je drago zbog mlađe publike koja nije imala priliku da čuje Azru uživo - kaže Mišo Hrnjak.
On ističe da zna da se Džoni Štulić protivi da grupa Pozdrav Azri izvodi te pesme.

- Sa Džonijem dugo nismo u kontaktu. Znamo da se ljuti. Vidimo na internetu, ali to je kao kada bi se Erik Klepton naljutio na 100.000 klinaca koji sviraju "Sunshine of your love". Čoveku je drago da deca uče na njegovim pesmama Tako bi i Džoniju trebalo biti - navodi poznati muzičar i ističe da svaki umetnik ima pravo da bude malo ekscentričan pa tako i Džoni.
Ja njega poštujem i smatram umetnikom koji je ostavio dubok trag u rokenrolu, sa pesmom, poezijom i svojim izrazom na gitari. Boris Lajner i ja smo bili prisutni dok se to stvaralo i mislim da smo dali i mi nešto - objašnjava Hrnjak te se priseća odnosa sa Štulićem.

Nismo se slagali u mnogim stvarima, on je bio stariji od mene i iskusniji u mnogo čemu, ali imao je neke stavove sa kojima se ja nisam slagao. Nas trojica smo živeli zajedno i bili smo dobri prijatelji pa smo znali i da se posvađamo. Džoni me je nekoliko puta izbacivao iz benda, ali taj period ne pamtim kao nešto loše. Naprotiv, kao period pun polemike, politike, razgovora... - zaključuje Mišo Hrnjak.

Нема коментара: