21. 2. 2012.

Davor Gobac (Psihomodo Pop): "Oh Yeah!" - izložba slika u Beogradu

Frontmen zagrebačkog rok sastava Psihomodo pop Davor Gobac prvi put u Beogradu i Srbiji predstaviće se kao slikar retrospektivnom izložbom naslovljenom "Oh Yeah!", 27. i 28. februara u Domu omladine. Otvaranju izložbe "Oh Yeah!" 27. februara od 19:00 prisustvovaće autor Davor Gobac lično i članovi Psihomodo Popa, a i za drugo veče se priprema mali hepening
Izvor: Kontraweb

Obe večeri ULAZ ĆE BITI POTPUNO SLOBODAN za sve zainteresovane, dakle bez pozivnica ili ulaznica. Pevač kultnog benda poznatog po hitovima kao što su "Ja volim samo sebe", "Frida", "Sexy magazin", "Osjećam se haj" i "Domovine sin", u DOB-u će izložiti 24 slike, odnosno kako sam kaže "mazarije", koje je stvorio od 1987. do 2008-9. godine nadahnut stripovima i uopšte pop artom.
- Moji najveći uzori u slikarstvu su Volt Dizni i Endi Vorhol. U principu je to nekakav pop art. Samo što ja ne crtam kokice i pijetlove, nego kante za smeće i aute – izjavio je Davor.

Uticajni rok kritičar Darko Glavan (1951-2009) je svojevremeno za Gopčeve slike napisao da su "urbana naiva". "Samo što ja ne crtam kokice i pijetlove, nego kante za smeće i aute. Moji najveći uzori u slikarstvu su Volt Dizni (Walt Disney) i Endi (Andy) Vorhol. U principu je to nekakav pop art. Moji prijatelji Goran Pirš-Piro i Davor Slamnig isto nešto crtaju pa smo se zezali i naš pravac nazvali 'novi pop'.

Kao novi pop art", kaže Gobac. Slike nose nazive kao što su "Gitarist", "Poroci", "Zmaj s walkmanom", "Silver Surfer's Breakfast", "Zaprešić Nightmares", "Ribnjak", "Topli zrak" i "Školski pribor", a Gobac kaže da između njih i muzike Psihomodo popa "ima nekakva poveznica i energija, i vidi se da potiču iz istog izvora".

Нема коментара: