31. 1. 2012.

Piše veličanstveni Elvis J. Kurtovich: Korisno, praktično, poučno


Prvo dugovi iz prošlih nastavaka. Kad sam tugovao za vremenima u kojima sam bio popularan obećao sam vam snimak sa dočeka Nove godine na kome sam ja bio voditelj i pjevač. Sarajevski muzičari su ubijedili te godine gradske vlasti da sami mogu organizovati muziku na Trgu ispred Pozorišta
Izvor: Radio Sarajevo


Mada nije najavljen, naš dobri prijatelj Halid koji je pjevao u obližnjem objektu, potpuno besplatno došao je da nam pomogne i uveliča priredbu. Oni koji ne vjeruju da sam bio omiljen i popularan neka pogledaju ovaj snimak!





NEK DUŠMANI CRKNU OD ZAVISTI! Eto nakon malo foliranja, samohvale, samoreklame, i danas obavezne EPP poruke dušmanima, da krenemo i sa jedinom kritikom koju prihvatam – a to je samokritika! Moram promijeniti namjenu i stil kolumne.
Umjesto dosadašnjih tekstova u stilu "našao sam guštera u boci pive" ili "zašto ne poprave rupe i zatvore šahtove u mojoj ulici – nekome će otpasti točak!" i sličnih kukanja, odlučio sam da se posvetim dobrobiti i prosperitetu svojih čitatelja.
Više praktičnih savjeta za posjetioce portala a manje srceparajućih vapaja! Prijatelji su ti koji služe za tušenje i smaranje a ne čitatelji!

Prvi savjet: Ne sudite knjigu po koricama!

Kao i svi vi, i ja sam kao mali kupovao one bučice za vježbanje, pravio tegove od cimente i konzervi, rastezao one federe koji si me često znali zveknuti po glavi, itd... Rezultati nisu bili na nivou očekivanja... Mislio sam se da li da kupim ovu knjigu, ali mi nešto nije štimalo sa koricama...
 Ne kupih knjigu i ostadoh razvijen kao "jedna od najnerazvijenijih hipi-komuna u BiH "... A možda je knjiga super. Možda počinje riječima:"Omot je napravio izdavač radi prodaje, ja sam mu govorio da je to nemoguće..."
Evo jedne praktične ideje koja će vam uštedjeti umni i fizički napor. Sarajevo je turistički grad. Brojni prijatelji, rodbina, (u daljem tekstu "dijaspora") očekuju od vas da im budete turistički vodič po Sarajevu.
Vi ste u poslu, zauzeti, nadrkani...A oni – na odmoru, dobro raspoloženi da izlaze po najvećoj vrućini, satima se sporo vuku po gužvi, zagledaju sve i svašta, kupuju pa vama uvale da im nosate kese itd., itd...
Taman su oni halisali ćevape u "Želji" , a vi ih čekali u "Havani" prekuputa – kad ide novo besmisleno pitanje: "Gdje je najbolja baklava?"
OTKUD VI ZNATE GDJE JE NAJBOLJA BAKLAVA!?
Najbolja baklava je... hm... najbolja baklava je... u moje nane! Nekada se ne možete izvući i pobjeći. Nedavno sam mislio da se na sat-dva riješim gostiju i pobjegnem dok oni ne obiđu muzej Grada Sarajeva na Čaršiji...i sav hepi ih doveo tamo i nahvalio postavku... kad..
MUZEJ NEDJELJOM NE RADI!...
A opet... Zašto biti neljubazan domaćin? Zašto bježati od gostiju? Budite u trendu, budite online vodič i dajte im da prvo pogledaju slike i filmove o Sarajevu!
Čengić Vila

Titova

Recite im da ih nećete ništa učiti i pokazivati im ako ne pokažu određeno predznanje i ne odgovore na test pitanja! Ako im se ne čitaju knjige – za takve ime servis Youtube, kanal na internetu koji je bio manje poznat sve dok se nije pojavio pjevač Ekrem Jevrić:



Iskoristite napredak interneta i mobilne tehnologije i napunite njihove smartphonove mapama, GPS koordinatama buregdžinica i "Slatkog ćošeta", skenirajte upute kako pobjeći od revizora u tramvaju itd., itd...
Vi radite svoj posao, a njih puštate da se umaraju bez vas... I kad se dobro umore i prežderu ćevapa neka vas zovu u neku vama dragu obližnju kafanu gdje ćete ih ljubazno pozdraviti i pitati:"I kako vam se svidjelo? Ima li šta nejasno?"
Eto, dragi moji, nadam se da ste osjetili promjene, praktičnost i optimizam kojim će odsada ova kolumna da zrači. Nema povratka na staro!
Skromno vam dajem savjete i ne tražim nikakvu zahvalu! Nema više prošenja za priznanje, nema više da se kolumna završava sa : "podajte mi facebook like – sadaka vas spasla!"

Нема коментара: