19. 1. 2012.

Kiki Lesendrić: “Slučajno i zauvek” početakom februara

Na izdanju će se naći i njegov duet sa pokojnim Fredijem Merkjurijem. Drugih dueta nema, a snimiće tri spota
Izvor: Vijesti

Nekadašnji frontmen grupe Piloti Kiki Lesendrić početkom februara izdaće novi album. Projekat pod nazivom “Slučajno i zauvek” objaviće Power Music, a doneće, kako nam je potvrdio Lesendrić , 11 numera.
- Većinu pesama sam uradio sam, tri potpisuje Mlađan Dinkić sa kojim sam sarađivao i na prethodnom albumu, a dva teksta mi je napisao Đorđe Balašević. Jednu je radio gitarista Rajito koji živi i radi u Americi - priča Lesendrić.
Njegov prethodni album je odlično prošao, a muzičar kaže da nije želeo da koketira sa publikom i pravi projekat sličan njemu.
- Nisam se mnogo osvrtao na to što je prethodni album odlično prošao, niti su mi te numere bile merilo kako treba da radim ovaj. Neke od pesama sa prethodnog projekta bile su stare i po nekoliko godina, pa sam ih prearanžirao. Međutim, za ovaj album su sve nove i gledao sam da biram samo onu muziku koja mi prija i pesme koje mi se sviđaju. Nesam mnogo vodio računa o tome da li ću biti bolji ili lošiji. Prva numera "Slučajno" je, takođe, odlično prošla kod publike i traži se na našim koncertima. Ona inače otvara album - objasio je Lesendrić.


Njegov raniji duet sa Tonijem Cetinskim za kratko vreme postigao je veliki uspeh, a na novom albumu Kiki je za ljubitelje svoje muzike pripremio i specijalno iznenađenje.
- Dobio sam vokale Fredija Merkjurija iz njegove producentske kuće, tako da će oni biti iskorišćeni u jednoj pesmi. Drugih dueta nema. Oni će se naći na jednom drugom projektu koji planiram da pripremam, tek pošto objavim i promovišem "Slučajno i zauvek" - potvrdio je Lesendrić.

On će po objavjivanju albuma snimiti tri spota koji će se pojavljivati jedan za drugim i to za numere “Kvin”, “Budi tu kad padne sneg” i “Vazduh koji dišem”.

Нема коментара: