20. 1. 2012.

Etta James: Preminula kraljica bluza

Pevačka legenda, jedan od najmoćnijih vokala u svetu bluza, Etta James, u 74. godini života preminula je nakon duge borbe s leukemijom

Etta James, čiji je nezaboravni vokal obeležio hitove poput "The Wallflower", i "Something's Got a Hold on Me" i jednu od omiljenih "At last", preminula je u 74. godini života, što je za CNN potvrdio i njen dugogodišnji prijatelj i menadžer Lupe de Leon.
Već tokom božićnih praznika Etta James je bila hospitalizovana zbog problema s disanjem, menadžer je tada rekao da je Etta u prilično lošem stanju, a pevačka legenda preminula je zbog komplikacija uzrokovanih leukemijom s kojom je dugo vremena vodila bitku koju je naposletku nažalost izgubila.

Lupe de Leonu u svojoj izjavi je rekao: - Ovo je veliki gubitak za njenu porodicu, prijatelje i obožavatelje diljem sveta. Bila je istinska muzička diva, mogla je otpevati sve, ona je definisala muzičke kategorije. Radio sam s njom preko 30 godina. Ona je bila moja prijateljica i nedostajaće mi zauvek.


Etta James je 2010. godine otkazala niz koncerata zbog zdravstvenih problema, a nedugo nakon toga dijagnostikovana joj je leukemija uz koju je bitku vodila i s Alzheimerovom bolešću i hepatitsom C.

Etta James je imala neverovatno uspešnu karijeru, a njen snažni vokal retki će moći da zaborave. Osvojila je šest Grammyja, a 1993. godine primljena je i u Rock&Roll Hall of Fame, a uprkos usponima i padovima u karijeri i životu, Etta je uvek uspevala da zadrži optimističan stav.


- Većina mojih pesama ima taj neki tužan prizvuk, kao da mi je zbog nečega žao, a ne znam zbog čega mi je žao, rekla je 2002. godine Etta, čiji je lik odglumila Beyonce u filmu "Cadillac Records", a brojne slavne pevačice današnje generacije tvrde da im je uzor i inspiracija upravo ova legendarna pevačica snažnog vokala.

Нема коментара: