5. 1. 2012.

Bonnie Raitt: U aprilu novi album

Poslavljena muzičarka Bonnie Raitt objaviće tokom proleća novi album, prvi posle sedam godina pauze. "Slipstream" će se u prodaji pojaviti 10. aprila posle dugogodišnje pauze tokom koje je ova dobitnica Gremija ostala bez roditelja, brata i najboljeg prijatelja
Izvor: Tanjug

- Dugo sam se kretala i zaista sam želela potpunu pauzu, bez razmišljanja o novom albumu ili tome šta ću sledeće raditi, rekla je Boni Reit. - To mi je mnogo značilo jer sam sačekala dok nisam bila spremna da se vratim.

 "Slipstream" je prvi album ove 62-godišnjakinje od "Souls Alike" iz 2005. Na njemu će se naći četiri pesme snimljene sa producentom i muzičarem Joe Henry i njegovim dugogodišnjim saradnicima, a za koje autorka kaže da su "eksperimentalne". Ostalih osam pesama ona je producirala sa svojim bendom.

Reit je navela da je oduševljena albumom koji je eklektična mešavina bluza, roka i soula sa "trunčicom" regea i keltskog zvuka. Na albumu su se našle i obrade Boba Dilana (Dylan) "Million Miles" i "Standing in the Doorway", kao i pesma Džoa Henrija (koju je prvi otpevao na saundtreku za "Knocked Up" Loudon Wainwright III "You Can''t Fail Me Now".

Boni Reit je najpoznatija po albumu "Nick of Time" iz 1990. godine i singlovima "Something to Talk About", "Love Sneakin' Up on You" i "I Can''t Make You Love Me".

Нема коментара: