18. 12. 2011.

Rambo Amadeus: Posljednju Evroviziju gledao sam 1983. godine

Raspadom Jugoslavije u BiH sam postao međunarodna zvijezda, kaže ovaj 48-godišnji pjevač
Autor: L. Sarajlić/Dnevni Avaz

Kada je objelodanjeno da će Rambo Amadeus (48) predstavljati Crnu Goru na Eurosongu, koji će naredne godine u maju biti održan u Azerbejdžanu, nema osobe koja nije ostala zatečena i iznenađena. "Otkud Rambo na Eurosongu, pa to nije njegov svijet" - čuli su se komentari na koje originalni i harizmatični Rambo odgovara

Razorna moć

- Ja kažem, otkud Eurosong na meni?! Nisam se promijenio i s radošću konstatujem da se Javni servis RTCG promijenio i da su ljudi tamo razumjeli da je taj duh koji nosim strateška sirovina s ogromnom razornom moći po glavi prosječnog Evropljanina - kaže Rambo.
Vi, definitivno, niste profil muzičara za ovo takmičenje, čak neki imaju dojam da Vas takve manifestacije ne zanimaju. Šta očekujete od svog učešća na Evroviziji?- Očekujem skromno drugo mjesto, jer se nikome u Crnoj Gori neće dati da se tim organizacionim jadom zabavlja, jer, ko pobijedi, on mora da organizuje dogodine. Pa samo ćevapa da se napeče za sve, mnogo je. A kamoli sva druga zafrkancija.
Eurosong prati i do 100 miliona TV gledalaca i to je sjajna prilika za promociju i izvođača, ali i zemlje koju predstavlja. Razmišljate li Vi o inozemnoj karijeri?- Već imam inozemnu karijeru, raspadom SFRJ ja sam u BiH postao međunarodna zvijezda.

Šta u ovom trenutku možete reći o Vašoj pjesmi za Baku?
- Pjesma je hit jedan kroz jedan.

Kada je Elvir Laković Laka, 2008. godine, išao na Eurosong, među prvima je konsultirao Vas. Koja je Vaša adresa za konsultacije?
- Kao što sam ohrabrio Laku da ide i napravi bum, tako ohrabrujem i samog sebe. Konsultujem se s nekoliko ljudi u čiju pamet i iskustvo vjerujem.

12 bodova

Srbiju predstavlja Željko Joksimović, Makedoniju Kaliopi, BiH, možda, Hari Mata Hari... Šta kažete za konkurenciju iz regiona?
- Ne smatram ih konkurencijom, pa valjda će države Balkana međusobno jedne drugima podijeliti po 12 bodova, glupo je nemati zajedničku strategiju.
Jeste li ranijih godina pratili TV prijenose Evrovizije?
- Ne vala, posljednji je bio Daniel (Popović, 1983. godine, op. a.), kojeg sam gledao.

Pravdam se ženi

Šta Vas, osim Eurosonga, još zaokuplja?
- Pratim i djelujem na poljima ekologije, dječijih prava, energetske efikasnosti, vaspitanjem djece...
I bavim se pravdanjem ženi.

Нема коментара: