19. 7. 2013.

Džoni Štulić: Ne pada mi na pamet da sviram Azru, samo narodnjake

Iako je poslednjih dana sve češće u ex YU medijima, nakon što je nakon 25 godina snimio novu pesmu Srđana Sachera, Džonija Štulića ipak nećemo videti i u stvarnosti, barem ne na pozornici

- Stalno me zovu da ponovo okupim bend i zasviram u gradovima bivše Jugoslavije, međutim ja nikad ne bih svirao u Zagrebu, možda eventualno u Beogradu. Ne trebaju mi velike pare. A i tko sluša moje nove pjesme i narodnjake koje sad obrađujem?, rekao je Štulić za 24sata.rs.

- Ne pada mi na pamet ponovo izvoditi stare hitove Azre, to je prošlo vrijeme. Morao bih održati tridesetak koncerata da bih poslije toga možda svirao nekakav veliki koncert. Zamisli da nogometni klub koji nije odavno igrao odjednom izleti na Marakanu pred sto tisuća ljudi. To je nemoguće, dodao je Štulić.

- Svakog dana sjedim na jednoj maloj drvenoj stolici dok sviram gitaru i snimam pjesme na kasetofon. Toliko sam vremena proveo na njoj da me jako bole leđa. Ali nastavljam raditi. Često sviram, snimam pjesme ili prevodim do kasno u noć. U Nizozemskoj živim jedan poseban život. Kada bih se vratio u bivšu Jugoslaviju, više ne bih znao gdje mi je dom. S prijateljima se često čujem telefonom, a ponekad me netko dođe i posjetiti, zaključio je pevač.

Нема коментара: