15. 11. 2011.

Piše Elvis J. Kurtovich: Fudbalska groznica

Trese me groznica. Bolestan sam ovih dana. Nogometna groznica. 'Ajmo zato o košarci! Moj mali amidžić od 218 cm odlučio slovenački derbi!
Izvor: RadioSarajevo

Izvinjavam se zbog ove "privatizacije medija". Nabio mi je komplekse naš fenomenalni kolumnista Šerbedžija. On stalno piše "moja Lucija", "moj Danilo", "moj skoro pa zet Goran Višnjić"... a ja... ništa! U nedostatku prave djece ja ko budala slikam sirotog Bajru...


U prošlim epizodama: Elvis koji je konačno postao zvijezda pedesetih (ušao u pedesetu)  je jedan dosadni stari ćumur koji stalno gleda TV  a najviše se divi ovom iritantnom starom džangrizalu.

Ima fiks-ideju da snimi film o Titovom omiljenom pjevaču, čovjeku koji je za vrijeme tzv. NDH bio popularan radio-pjevač na "Krugovalnoj postaji Zagreb", a zatim po komandi druga Vjeke Holjevca, bio pjevač prvog partizanskog benda u tek oslobođenoj Opatiji! Eto, Billy Crystal će opet biti voditelj Oscara, a mi ne završismo film...:

Nezadovoljan kapitalizmom Elvis je ukinuo posrednike i dao vam da skinete njegov zadnji album. Obožavatelji su to propratili i već napravili svoje amaterske spotove.

Evo jednog:

'Ajmo u prvo lice. Možda kolumna neće biti bolja ali će biti "toplija "! Kao i svi propali umjetnici zadnjih godina bavim se "istraživanjem, teoretisanjem i pedagoškim radom". Ono što mene trenutno najviše interesuje je odnos kompozitora i pjevača. Kao mali volio sam Mišu Kovača i za mene je bio šok kad sam saznao da on ne piše sam svoje pjesme već da ima neki čiko (Novković) koji to radi za njega!

Kad sam tu traumu iz djetinjstva otkrio drugarici ona se sjetila da je (osjetljivija i senzitivnija od mene) čak i zaplakala kad je saznala da pored Olivera Dragojevića postoji i čiko koji se zove Zdenko Runjić!

Zaključio sam da kompozitori olako ulaze u lažna prijateljstva s pjevačima. Kompozitor ne bi trebao pred pjevačima da pjevuši i pokazuje svoje najnovije radove jer će mu ih pjevač ukrast i stavit na svoj najnoviji album. Evo jednog negativnog primjera sa "Tinom Turner":

I tako... Opet kolumnica tanka. Kako je jedna – naravno – žena primijetila u FB komentaru "ništa ni sa čim"... Autor se vadi na minus na termometru (Bajro u garaži do proljeća!), na "fudbalsku groznicu", džombast teren u Zenici itd... itd...

Možda me ipak pohvalite zbog pjesme "Neko kome sam drag"? Ili da prvo poslušate i ovu pjesmu? Ona je dokaz da je i Druga gimnazija u životu nešto naučila od Prve gimnazije...

:) :) :)

Нема коментара: