3. 11. 2011.

Lu Rid: Opet bi sa Metallicom

Rok veteranu ne smeta reakcija sledbenika metal benda na zajednički album "Lulu"
Izvor: B92

Uprkos pretnjama smrću od fanova Metallice, 69-godišnji Lu Rid (Lou Reed) želi da snimi još jedan album sa metal ikonama.

"Lulu", objavljen ove nedelje, dočekan je uz pomalo zbunjujuće kritike, ali Rida to nije obeshrabrilo. On je, izgleda, rešen da istraje u daljem radu na projektu koji je svojevremeno opisao kao „najbolju stvar koju sam ikad uradio”, dodajući: - Ja sam u ovome suštinski samo iz zabave.- Fanovi Metallice prete da će me upucati, ali to je samo zato što sam se pojavio, priznao je Rid nedavno u intervjuu za USA Today. - Oni još nisu ni čuli ploču a već preporučuju razne forme mučenja i smrti.

A što se njegovih fanova tiče, oni očigledno ne postoje. - Nemam više obožavatelja. Rasterao sam ih posle Metal Machine Music. Baš me briga.

Rid i dalje misli da je "Lulu" najbolji album koji je ikad snimio, uporedivši ga sa svojim drugim omiljenim, "The Raven", iz 2003.

A bubnjar Metallice Lars Ulrih (Ulrich) nazvao je ovaj sastav sa Ridom „novim kolektivom”, čime je ostavio otvorena vrata za dalju saradnju.

- Oni su moja metalska braća po krvi, tvrdi Rid. - Niko ne želi Lulu 2. deo, ali na stanici Radio Lou, u mojoj glavi gde se vrte sve te nerealizovane pesme, ja želim još od ovoga.

Prvi spot, za pesmu Iced Honey, snima se ovih dana u okolini San Franciska, u režiji Darena Aronofskog (Darren Aronofsky), autora filmova "Rvač" i "Crni labud".

- Obožavam Aronofskog još od njegovog debija 'Pi'. Nadam se da ću ja biti njegov sledeći Crni labud, kazao je Rid.

- Kao da snimanje ploče sa Luom Ridom nije dovoljno... sada ćemo raditi spot sa Aronofskim, jednim od mojih omiljenih autora. Ovo se pretvara u monumentalno poglavlje sage nazvane 'Lars Ulrih... ostvaruje svoje snove!!!!, dodao je bubnjar.

Čim bude završen, spot će osvanuti na zvaničnoj stranici loureedmetallica.com

Нема коментара: