4. 12. 2010.

Nebojša Čonkić – Čonta: Saopštenje za javnost

ODGOVOR NA TVRDNJE KOVAČEVIĆ SRETENA, IZREČENE NA RADIJU 021, OBJAVLJENE NA SAJTU RADIJA 021, I U DNEVNIM NOVINAMA “BLIC”DANA 22/24 NOVEMBRA 2010.

Sa nevericom i u šoku sam pročitao tvrdnje Kovačević Sretena (u daljem tekstu S.K.). Od svega izrečenog ima smisla jedino to što tvrdi da smo on i ja svirali zajedno u grupi Pekinska Patka, ne navodeći da je grupu on svojevoljno napustio, ubrzo posle objavljivanja prvog albuma.

Sve ostalo ima za cilj da sabotira rad grupe i stvori konfuziju kod naše publike i saradnika. Za sada ću reći ovoliko:

1. Grupa “Pekinška Patka” nikada nije bila ničije privatno vlasništvo, iako je ideju za osnivanje punk benda, IME Pekinška Patka, izbor muzičkog stila, ideju za imidž i način kako će se nastupati na koncertima i komunicirati sa medijima dala - moja malenkost. To mogu potvrditi brojni svedoci i saradnici iz daleke 1978, ali i tadašnja štampa.

To što je S.K. posle 32 godine od osnivanja grupe (bez mog znanja) registrovao sebe kao jedinog vlasnika imena Pekinška Patka, neka mu služi, za sada - na čast.

2. S.K. je na albumu “Plitka Poezija” komponovao 3 pesme. Ova postava grupe ih na koncertima - ne izvodi. Na tom albumu, ja sam komponovao 5 pesama i napisao sve tekstove, dok je S.K. koautor sa mnom na 5 pesama.

U već spomenutom stilu (bez mog znanja) je posle objavljivanja albuma (u julu 1980. ) u SOKOJ-u dopisivao i potpisao različite podatke, i registrovao svoje učešće na pesmama. Podaci su u suprotnosti sa onim što je odštampano i nalazi se na LP ploči Plitka Poezija, izdatoj 1980. Za ovo sam saznao 30 godina kasnije !

3. U grupi trenutno sviraju originalni članovi koji su snimili drugi album i singl „Bila je tako lijepa“, a ne „grupa građana“ kako grupu sada cinično naziva S.K.

Oba albuma je inače, kao autentične, pod imenom Pekinška Patka - izdao zagrebački Jugoton, a ( godine 2006. ) reizdala Multimedia Records iz Beograda - i to pod ličnom supervizijom S.K. Tada nije bilo spora oko autentičnosti imena i dve postave grupe ?

Jedini razlog za sve što se dešava je verovatno bes i nemoć S.K. zbog činjenice da mi i dalje želimo da sviramo i snimamo nove pesme – i to pod sopstvenim imenom ?

4. U najkraćem vremenskom roku ću pokrenuti postupak za PONIŠTAJ brenda (žiga) koji je prisvojio S.K. To moram uraditi, jer tvrdnje da je grupa njegova ideja i da je on osnovao grupu (ne spominjući druga dva osnivača, Pihlera i mene) jestu čista neistina i uvreda, kako za mene lično, tako i nasrtaj na moj legat kao idejnog vođe i tvorca grupe.

S poštovanjem, Prof. Nebojša Čonkić – Čonta

Toronto, novembra 2010.

Нема коментара: