1. 12. 2010.

Jinx: U prodaji "Diksilend"

Šesti studijski album u karijeri zagrebačke grupe Jinx objavljen je u ponedeljak u Hrvatskoj i donosi već znane hitove "Da smo se voljeli manje" i "Na zub su me uzeli mama"

"Diksilend" koji kao autor i producent potpisuje Coco Mosquito, bend opisuje kao "glazbu za vrijeme prohibicije i depresije", u što se koncepcijski uklapa i sam omot albuma koji je djelo Dejana Kršića.

Na "Diksilendu" uz Astronauta Daddya (Pips, Chips & Videoclips) u aktualnom singlu, gostuje i nekadašnji basista Haustora i Vještica Srđan Sacher u pesmi "Klinci su u redu", kao i vrsni muzičari Vlatko Ćavar - Brada (Psihomodo pop), Rista Ibrić, Ivana Starčević, Adam Matijašević, Neven Mijač i Branko Bogunović - Pif.

Uz već objavljene singlove, koji su već zavladali eterom i spomenutu "Klinci su u redu", nema sumnje kako "Diksilend" donosi još nekoliko budućih favorita, kao što su "Pravo", "Dok smo bili bez kontrole", "Barakuda" i "Čuvaj me, ne daj me"... "Prve reakcije na nove pjesme sa albuma 'Diksilend' potvrđuju kako su Jinxi snimili album koji ide u sam vrh njihove diskografije, krcat budućim hitovima prepoznatljivog ali ipak svježeg, organskog zvuka. Uspješni koncertni nastupi u Zagrebu i Ljubljani, na kojima su promovirane i nove pjesme, jasno govore kako su Džinks, nakon uspješnog povratka na scenu sa hvaljenim albumom 'Na zapadu', sa 'Dikslendom' učvrstili poziciju jednog od vodećih pop bendova na ovim prostorima", navode iz Dalasa.

Нема коментара: