10. 10. 2010.

Željko Bebek: Biti prosečan, znači biti luzer

Život je borba u kojoj pobednik ide dalje. Biti prosečan u toj igri, znači biti luzer. To učim svoju decu – kaže Željko Bebek, legenda jugoslovenskog rokenrola. Prvi pevač Bijelog dugmeta odlično izgleda, pun je energije i novih poslovnih planova. Nikada ne biste rekli da će 2045. napuniti sto godina!
Simonida Milojković | Blic

- Ako ti je Bog dao da imaš zdravlje, onda ni koja bora više nije problem – kaže Bebek u intervjuu za “Blic”.
* Supruga Ružica je mnogo mlađa od vas. Utiče li to na vašu mladolikost?
Brinem se o kondiciji, a Ružica mi je, između ostalog, pomogla da uspešno zauvek ostavim cigarete.
* Veoma ste posvećeni porodici.
Sin je već školarac, ide u drugi osnovne, a ćerka će dogodine u školu. Nekada je na prvom mestu u mom životu bila muzika, a danas je porodica. Cilj mi je da svaki trenutak provedem s njima. Deci i supruzi pružam ljubav, pažnju i trudim se da im pomognem i na svaki način život učinim lepšim.

* Kako vaspitavate decu Zvonimira i Katarinu?
Verujem da sam im dobar uzor, ali i da moja deca mogu biti puno bolja od mene. Imaju puno vrlina, a ja ih učim opštim moralnim i životnim vrednostima.
* Kakav je vaš stav prema rokenrolu danas?
Rok danas nema vodeću ulogu u svetu muzike, ali nije ni zanemarljiv. Ipak, moram da priznam da sam se nekad osećao mnogo bolje u svemu tome.
* Da li je rokenrol i dalje stil vašeg života?
Jeste bio. Danas nije, jer rok nije više masovni pokret. Sada možemo samo da ga nostalgično tražimo. Ima ga u prodavnicama polovne robe među CD-ima, odećom i obućom, ili na povremenim koncertima bivših megazvezda. Na svu sreću, to je i dalje najbolje što se od muzike može čuti i videti. Ali, ovo je već sfera romantike.
* Kada ćete vi nastupiti u Srbiji?
Celo leto sam uživao i s mojom Ružicom i decom plovio po Jadranu. Sad je stigla radna jesen. Tifa, Alen i ja imali smo koncert u Portorožu, a 11. decembra u Skoplju. Velika mi je želja da nastupim u Srbiji i u Republici Srpskoj i radim na tome.
* Tifa i Alen treba da snime album „Miligram 2“ s Aleksandrom Milićem Milijem. Zašto i vi ne učestvujete?
Alen, Tifa i ja smo udruženi u Kad bi bio bijelo dugme. Van toga svako može da radi šta god poželi.
* Ne znači li to kraj grupe Kad bih bio bijelo dugme?
Teško je zamisliti kraj ideje o Bijelom dugmetu budući da širom sveta postoji ogromno interesovanje. Stoga, Bebek, Alen i Tifa idu dalje!

Нема коментара: