29. 10. 2010.

Gene Simmons (Kiss): Kolabirao na aerodromu

Basista Kissa Gene Simmons srušio se u nedelju dok je čekao avion u losanđeleskoj vazdušnoj luci, te je brzo prebačen u bolnicu, gde mu je utvrđena povreda čela od pada i dijagnostikovana dehidracija kao uzrok kolabiranja

Simmons je noć s nedelje na ponedeljak proveo u bolnici, nakon čega je otpušten kući.
Tim povodom Simmons je dao kraću izjavu: - Dakle, Miss Tweed i ja smo bili na LAX-u... Dobili smo neku kafu bez kofeina i neka jaja, koja sam prožvakao i uzeo nekoliko gutljaja. Onda sam osetio navalu topline od mojih nogu do glave, i onda mi se zacrnelo. Probudio sam se u obližnjoj bolnici gde mi je rečeno da sam se onesvestio zbog dehidracije, nedostatka sna i iscrpljenosti. Proveo sam noć u bolnici i otkrio, na moje iznenađenje, da je pola moje leve obrve doslovno otpalo. Mora da sam teško pogodio tlo. Ne sećam se. Dakle, to su mi prišili, jeo sam bolničku hranu i željno čekao da se vratim na posao. Vratio sam se kući. Sve je dobro. Dobio sam puno mailova i poziva s pitanjima je li sve u redu. Da, hvala Vam. Sve je dobro.

Нема коментара: