6. 2. 2010.

Brajan Džonson (AC/DC): Bono prestani da se hvališ

Brajan Džonson, frontmen benda AC/DC kritikovao je Bona Voksa iz grupe U2 zbog toga što za vreme svojih koncerata stalno govori o dobrotvornom radu, prenosi sajt “Digital spy”

Džonson je rekao da je protv rok zvezda koje koriste svirke i koncerte da bi promovisale, pa i nametale publici svoja ubeđenja.
- Kada sam išao na koncerte, nisam to činio da bi mi neki smarač sa bine objašnjavao kako je teško deci u Africi i da ja treba da razmišljam o njima. Žao mi je drugar, ti to radi ako želiš, potroši novac na njih, ali ne moraš drugima da pričaš o tome. To me jednostavno ljuti, izjavio je Džonson za melburnški list “Herald Sun”.

Pevač australijske grupe se zatim osvrnuo na Boba Geldofa, za koga smatra da se previše hvali svojim dobročinstvom.
- Napravi koncert u dobrotvorne svrhe, to je u redu, ali ne moraš to da učiniš na televiziji koju gleda seo svet, rekao je 62-godišnji roker.
Džonson je rekao da i on voli da radi u dobrotvorne svrhe i to čini tako što odvoji svoje vreme i novac da bi nekome pomogao, ali on ne oseća potrebu da o tome obaveštava druge.
- Ja to uradim sam i o tome ne govorim svima. Jan e teram druge da pomažu jer znam da mnogi ne mogu sebi to da priušte, izjavio je Brajan Džonson.

Bend AC/DC ove godine je po prvi put u svojoj dugogodišnjoj karijeri osvojio nagradu “Gremi”, i to za najbolje izvođenje hard rok pesme. Oni su konkurisali i za najbolji rok album, ali nagradu je u toj kategoriji osvojila grupa Green Day.

Нема коментара: