9. 12. 2009.

50 Cent: Želim duet sa Suzan Bojl!

Da li će se Škotlanđanka naći "In the club"? Na listi želja 50 Centa nalazi se i Robi Vilijams

Poznati reper voleo bi da snimi duet sa škotskom pevačicom koja je postala Internet senzacija.
50 Cent, odnosno Kertis Džekson, otkrio je u jednom intervjuu da bi voleo da sarađuje sa Robijem Vilijamsom i Suzan Bojl.
- Trenutno je na muzičkoj sceni Bojlova totalni hit. Želeo bih da zajedno napravimo hit. Svi pričaju o njoj, o njenom fantastičnom glasu. Uvek sam otvoren za nove stvari, i mislim da bi naš spoj bio prava stvar, rekao je on.

Na Džeksonovoj "listi želja" nalazi se i bivši član Take That Robi Vilijams.
- Kada sam snimao prethodni album, pričao sam sa Robijem o mogućoj saradnji, ali je on neposredno posle toga otišao na rehabilitaciju. Nismo stigli da se dogovorimo, ali sam ja i dalje zaiteresovan.
- Robi ima drugačiji glas i energiju od većine drugih umetnika, pohvalio je Vilijamsa 50 Cent.

Njegov novi album "Before I self destruct" objavljen je u novembru.

Нема коментара: