2. 9. 2009.

Jura Stublić: U Novom Bečeju doživio sam talačku situaciju

Nakon što ga je načelnik općine Novi Bečej optužio da nije održao dogovoreni koncert te da je pobjegao s novcem, Jura Stublić za tportal objašnjava kako je demonstrativno otišao iz situacije koju je doživio kao talačku
TPortal

Podsjetimo, u Novome Bečeju je trebao nastupiti 29. kolovoza, no do nastupa nije došlo, uslijed čega je načelnik te općine izjavio da je Stublić 'prevario organizatore, uzeo honorar i pobjegao iz Novog Bečeja ne održavši koncert'.
Stublićevu izjavu danu tportalu povodom ovog incidenta prenosimo u cijelosti:
'Laž je da sam pobjegao. Demonstrativno sam otišao iz prostora backstagea koji je bio ograđen žicom i svim vrstama prepreka te iz njega nije bio moguć izlaz bez privole organizatora. U prostoru i oko njega su bili policija, zaštitari te pripadnici interventne policije. Nitko od njih nije me zadržao, jer za to nije bilo razloga.
Predsjednik općine mogao je i policiji narediti da me zaustavi na teritoriju njegove općine, međutim on to nije učinio. Mogao sam biti zaustavljen i na graničnom prijelazu, međutim to se nije dogodilo jer za to nije bilo razloga.

Došao sam u Novi Bečej 28., a napustio ga 30. kolovoza u 19.30. Tu su očito u igri tri dana, to je bilo sasvim dovoljno vremena da mi organizator omogući nastup u tom periodu. Međutim, on to nije učinio, iako sam ih molio. Nije u redu da se dogovara moj nastup koji je bio ugovoren za 29. a da mi se nastup tog dana ne omogući, iako je manifestacija toga dana evidentno trajala barem osam sati.
Organizatoru sam objasnio da će biti kiše, koja je i pala u 23 sata, pa sam molio da se moj nastup održi prije kiše. Međutim, nije mi udovoljeno jer je nekoga to zabavljalo. Moje obveze prema organizatoru su prestale u ponoć 29. kolovoza. Da izbjegnem moguće probleme, ostao sam do 19.30 sati 30. kolovoza. Ali od 28. do tog vremena 30. kolovoza nije mi bio omogućen nastup.

Smatram da ja nikoga nisam prevario, nego su prevarili mene. Do sada su uvijek svi u Srbiji prema meni bili izvrsni domaćini, a i policija je bila vrlo korektna. Vjerujem da predsjednik općine raspolaže krivim informacijama te ga pozivam, kad se informira, da mi se javno ispriča i nadoknadi štetu koja je nastala njegovom nepromišljenom izjavom i postupcima organizatora. Nikada u životu nisam otkazao nijedan koncert – žao mi je što je publika prevarena glede mog nastupa i prvom prilikom ću se odužiti mojoj vjernoj publici.
Na mene je vršen psihološki pritisak da sviram sljedećeg dana jer će me u protivnom blatiti po medijima, što su na kraju i učinili. To sam doživio kao držanje za taoca, kao medijski reket', zaključio je Stublić.

Inače, načelnik općine Milivoj Vrebalov prošle je godine Severini za nastup u Novom Bečeju poklonio kuću koja pak nije bila njegovo, već općinsko vlasništvo.

2 коментара:

Unknown је рекао...

bilo kako bilo mi novobecejci smo
ostali bez koncerta JURE STUBLICA,
a cekali smo ga dva dana.

Unknown је рекао...

bilo kako bilo mi novobecejci smo
ostali bez koncerta JURE STUBLICA,
a cekali smo ga dva dana.