30. 8. 2009.

Paul McCartny: Zbog glasina o mojoj smrti mislilo se da sam varalica!

Član legendarnih Beatlesa otkriva da su ga zbog glasina koje su o njemu proširene još šezdesetih godina prošlog stoleća neprestano proveravali kako bi se utvrdilo je li to zaista on ili je reč o varalici

Pre gotovo četrdeset godina proširila se priča o tome kako je 1966. godine sir Paul McCartny poginuo u saobraćajnoj nesreći, što tobože dokazuje niz znakova na omotu albuma "Abbey Road", prenosi The Telegraph.

- Najgore mi je bilo to što sam video kako ljudi bulje u mene pitajući se 'je li njegovo uvo uvek ovako izgledalo', kazao je šezdesetsedmogodišnji McCartney. Priča o sir Paulu, inače jedna od najposećenijih na Googleu, proširila se u oktobru 1969. godine nakon što je jedan DJ iz Detroita izjavio da je bend kao zamenu za poginulog McCartneya angažovao Williama Campbella.

Kao znamen da je on zaista mrtav uzima se slavna fotografija sa zebre na kojoj McCartney ne nosi cipele. Nadalje, položaj u kojem su snimljeni po toj teoriji zapravo predstavlja njegovu pogrebnu povorku, a na jednom od parkiranih automobila u pozadini razabire se registarska pločica '28IF', što je protumačeno da bi Paul imao 28 godina da je poživio do izlaska albuma.

- To je zaista bilo smešno, ali i apsurdno. Bos sam bio jer sam skinuo sandale, a taj auto je bio slučajno parkiran iza nas. To je bilo ludo, izjavio je McCartney.

Нема коментара: