16. 7. 2009.

Pit Doerti: Novi album čim se otreznim!

Treći album Babyshambles biće snimljen čim se frontmen bude dovoljno sabrao da napiše tekstove. Doerti (30) rekao je u jednom intervjuu da su melodije već napisane, ostalo je jedino da on napiše reči pesama

- Prethodni period za mene je bio kao grozna saobraćajna nesreća… Moraću da se pozabavim svojim kreativnim standardima, pošto ne pamtim kada sam napisao pesmu, a da nisam bio pod uticajem psihoaktivnih supstanci, rekao je Doerti, koji je u junu čak dva puta uhapšen zbog posedovanja droge.

- Morao sam da odvojim vreme da pokušam sa odvikavanjem. Čist sam već 11 dana. Verovali ili ne, za mene je to veliki uspeh, rekao je on.

Muziku za novi album Babyshambles napisao je gitarista Majkl Vitnal. Poslednji album "Shotters nation" bend je objavio 2007. godine.

Нема коментара: