20. 5. 2009.

Goran Bare: Mišo Kovač je car, ali je pod tabletama

Iskren i direktan kako i uvek, Bare je u emisiji 'Nedjeljom u dva' na svoj način progovorio o hrvatskom muzičkoj sceni, drogi, medijima, crkvi i politici

- Mislim da sam dobar čovjek, ali da sam kao klinac odabrao pogrešan put, to je cijela moja tragedija. Sad jedino mogu ublažiti taj masakr koji sam sebi u životu napravio, započeo je svoju priču Goran Bare gostujući u emisiji 'Nedjeljom u dva' Aleksandra Stankovića.

- Ne razumijem zašto Huljić zarađuje toliko novca, kako može raditi tako bezveznu glazbu, tako glupe pjesme. Nemam pojma, ja to ne bih mogao. Ne daj, Bože, da budem kao on', rekao je Bare govoreći o stanju na hrvatskoj estradi. Mišu Kovača istaknuo je pak kao možda još jedinog čovjeka na estradi koji, osim njega, živi glazbu iz sve snage. 'Jest Mišo car, ali on bi mogao biti još deset puta bolji. On ne priča, pod tabletama je, trebao bi se skinuti s tableta, rekao je Bare i dodao da njegove i Mišine tablete nisu ista stvar jer on na svojima ipak normalno funkcionira.

Od ostalih muzičara, Bare je kao najbolje istaknuo TBF, Elemental i Damira Urbana, za kojeg misli i da je 'velika lijenčina'. Najavio je i da ove godine namerava da objavi čak dva albuma, jedan solo, a drugi s, nakon osam godina svađe, ponovo okupljenim Majkama.

Osvrnuvši se na političku situaciju u Hrvatskoj, Bare je rekao: - Mi još trpimo posljedice tog Tuđmana. Da nije radio ono u Bosni, to bi bio čisti rat, šta on ima raditi Bosni?! Ne bi nam generali bili u Hagu. Račan je jedini političar za kojeg mi je, kad je umro, bilo žao. Očekivao sam puno više od SDP-a, al' počelo je opet ići na krivu stranu, izgubili su se.

Ogorčen je Bare i zbog mentaliteta Hrvata i njihove ravnodušnosti prema onome što se događa u zemlji: - Hrvatska nikad nije postojala do '91. Uvijek smo bili pod nekim. Ljudi ne vole svoju zemlju. Hrvat se fura da voli Hrvatsku, a pljačka je, to je grozno, ne vole svoju zemlju. Kako može biti domoljub koji krade od svog brata Hrvata? Domoljublje je kad voliš svoju zemlju. Ja ne želim krasti, želim pridonositi i stvarati, a ne uništavati. Takav smo narod, nažalost, tupav do daske, trebat će proći mnogo godina, a kad počnu voljeti Hrvatsku, onda će biti dobro.

Ovisnost o teškim drogama, ali i alkoholu, tema je koja se provlačila kroz celi razgovor, kao uostalom i kroz celi njegov život: - Ja klincima mogu pokazati što je pošteno i istina. Droga i to, tu sam koliko-toliko bio dostojanstven. To je iza mene, nema šanse više, to smeće je iza mene. Pokušavam se promijeniti nabolje, mislim da to i radim. Vrijeme ne mogu vratiti, ja ću od ovog trenutka biti drukčiji čovjek.

Da nije rock zvezda, Bare bi želeo da bude 'običan čovjek koji radi od devet do pet: - Baš bih uživao u životu, imaš godišnji odmor, estradni posao je muka, ovako lagano živiš. Jednog dana ću otići ili na more ili u Gorski kotar, to mi je želja, u Zagrebu klinci briju nešto krivo.

Нема коментара: